خبرگزاری کار ایران

در واحدهای مسکن مهر فاز یک ایثار کرمانشاه؛

استفاده از شیشه نوشابه به جای لوله پولیکا

استفاده از شیشه نوشابه به جای لوله پولیکا
کد خبر : ۱۹۹۴۷۴

با حضور مسئولان کشوری و استانی، مسکن مهر ۸۹۶ واحدی ایثار فاز ۲ کرمانشاه به بهره برداری رسید.

صبح امروز مسئولین اجرایی استان کرمانشاه به مناسبت هفته دولت ۸۹۶ واحد از مساکن مهر ایثار شهر کرمانشاه را به نام شهید شاخص کارمند سال ۹۳ شهید محمد رضا قلیوند نامگذاری کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، در این مراسم که با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندی کشور، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر و سایر مسئولین اجرایی استان برگزار شد، رئیس سازمان بسیج کارمندی استان کرمانشاه اظهار داشت: قشر کارمند استان کرمانشاه ۱۶۰ شهید را به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه روز بسیج کارمندی همزمان با هفته دولت است، گفت: امثال شهید محمد رضا قلیوند به عنوان شهید شاخص قشر کارمندی در سال ۹۳ برای کشور برگزیده است و به همین مناسبت و تدبیری که اندیشیده شد شاهد نامگذاری ۸۹۶ واحد مسکن مهر ایثار به نام این شهید بزرگوار هستیم.

سرهنگ یاوری ادامه داد: بعد از این مراسم نیز یادواره شهدای کارمند کرمانشاه در راستای سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرمانده هان و ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه به محوریت شهید قلیوند برگزار می‌شود.

رئیس بسیج کارمندان استان کرمانشاه شهید قلیوند را که در کسوت فرمانداری شهرستان کنگاور بود یکی از مفاخر قشر کارمند در کشور عنوان کرد و افزود: یکی از شرطهای شهید قلیوند برای پذیرش مسئولیت فرمانداری حضورش در جبهه‌های جنگ بود.

با وجود این طرح، بسیاری از ساکنان مسکن مهر ایثار فاز یک کرمانشاه همچنان از نحوه ساخته شدن واحدهای خود گله‌مند هستند و بار‌ها از مصالح به کار رفته در ساخت واحدهای خود که مصالحی بی‌کیفیت و نامرغوب هستند گله‌مند بوده‌اند.

از سویی دیگر برخی از متقاضیان واحدهای مسکن مهر ایثار فاز یک همچنان در پروسه بانک و اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه درگیر هستند.

اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه متقاضیان مسکن مهر ایثار یک کرمانشاه را ملزم به پرداخت ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کرده است که بسیاری از متقاضیان پرداخت این وجه را غیرقانونی اعلام کرده‌اند.

استفاده از شیشه نوشابه به جای لوله پولیکا

گفتنی است که در بسیاری از واحدهای مسکن مهر ایثار فاز یک، به جای استفاده از لوله پولیکا از شیشه‌های نوشابه استفاده شده است که این موضوع باعثایجاد تنش‌های بسیاری بین ساکنان این واحدهای و مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه شده است.

متاسفانه تماسهای مکرر خبرنگار خبرگزاری ایلنا برای ارتباط با متولیان امور مسکن در کرمانشاه همچنان بی‌نتیجه مانده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز