خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی؛

بازار جدید پرنده فروشان کرمانشاه افتتاح شد

بازار جدید پرنده فروشان کرمانشاه افتتاح شد
کد خبر : ۱۲۹۸۸۲

با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین کرمانشاه، بازار جدید پرنده فروشان کرمانشاه افتتاح شد.

ایلنا: با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین کرمانشاه، بازار جدید پرنده فروشان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، در حاشیه این مراسم، مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ساخت این بازارچه حدود سه سال طول کشید و برای ساخت آن حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

الهیار رحمانی ادامه داد: این بازار پرنده فروشان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با زیربنای هزار و ۷۰۰ متر مربع ساخته شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: در بازار جدید پرنده فروشان کرمانشاه حدود ۴۶ غرفه از جمله مغازه، دامپزشکی، غرفه‌های خدماتی و… در نظر گرفته شده است.

رحمانی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر بر بازار پرنده فروشان واحد دامپزشکی و داروخانه دامپزشکی نیز در این محل استقرار خواهد یافت و نظارت مداوم بر سلامت و بهداشت در دستور کار است.

وی یادآوری کرد: برای رفاه پرنده فروشان فاقد مغازه که قبلا در سطح شهر دستفروشی می‌کردند نیز محلی پارکینگ مانند در نظر گرفته شده تا به کسب و کار خود ادامه دهند.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه همه پرنده فروشان سطح شهر جمع آوری شده‌اند و موظفند در این محل متمرکز باشند، افزود: از این پس با پرنده فروشانی که در سطح شهر کاسبی کنند برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه مساحت هر غرفه را نیز ۲۶ متر مربع عنوان کرد.

بازار پرنده فروشان کرمانشاه در خیابان ۱۰۰ دیزل آباد واقع است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز