خبرگزاری کار ایران

فرماندارآران وبیدگل مطرح کرد

پاسداشت سالروز فتح خرمشهر باعث حفظ ارزش‌های جمهوری اسلامی است

فرماندارآران و بیدگل گفت: پاسداشت سالروز فتح خرمشهر وایام الله ۱۴ و۱۵ خرداد باعث حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگارایلنا در آران و بیدگل؛ «ابوالفضل معینی‌نژاد» فرماندار در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم‌های خردادماه (سالروز فتح خرمشهر، ارتحال حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد۴۲) گفت: پاسداشت مناسبت‌ها به ویژه مراسم‌های سوم خرداد و سالگرد حضرت امام خمینی باعث حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود۰

وی با تاکید براهمیت این مراسم و مسئولیت دوچندان همه مسئولان در برگزاری این مراسم خاطرنشان کرد: نحوه برگزاری این جلسات با کیفیت مطلوب محتوای برنامه‌ها، به عنوان مدیریت و هنری برای مسئولان و دست اندرکاران این برنامه هاست.

معینی‌نژاد بزرگداشت سالروز فتح خرمشهررا تجلیل از ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگانی دانست که برای به ثمر رسیدن آرمانهای والای انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی حضور پرشور مردم بخصوص جوانان در برگزاری مراسم بزرگداشت خرداد ماه را ضروری ذکر کرد وگفت: ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد زمان مناسبی برای آشنایی جوانان با سیره و آرمانهای امام راحل (ره) است.

فرماندار آران و بیدگل، عظمت امروز جمهوری اسلامی را مدیون مجاهدت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت دانست و اظهار کرد: هریک از مدیران و مسئولان به اندازه توانشان باید در بیان اندیشه‌های امام خمینی (ره) بکوشند و در تبیین شخصیت ایشان نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر : ۳۶۳۱۸۱