خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان

فرهنگ تجلیل از مقام ایثارگران باید ارتقا یابد

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان با تاکید بر ارتقای سطح فرهنگ تجلیل از مقام و جایگاه ایثارگران در جامعه گفت: با توجه به اینکه شهدای کاشان گنجینه ناملموس این شهرستان هستاند باید بیشتر ازفضایل اخلاقی وایثارگری این عزیزان درکلیه سطوح جامعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «مسعود خاندایی» درنشست نمایندگان ایثارگران ۶۰ دستگاه اداری و خدماتی این شهرستان درسالن جلسات فرمانداری این شهرستان، با گرامیداشت هفته بسیج، از شهداء به عنوان ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: امنیتی که درحال حاضر برکشورایران حاکم است به برکت خون پاک شهداست.

وی با تاکید بر تکریم ازخانواده‌های معظم شهداء درکلیه دستگاههای اداری شهرستان کاشان افزود: با توجه به اینکه شاهد از دست دادن تدریجی پدران و مادران شهداء هستیم باید از وجود این عزیزان درمحافل اجتماعی بیشتر بهره‌مند شویم.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان با اشاره به اینکه برطرف نمودن نیازهای اولیه خانواده ایثارگران ازابتدا تاکنون ازوظایف اصلی همگان است گفت: مسئولین باید رفع نیازهای ثانوی و اجتماعی این عزیزان را نیز در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی با تقدیر از سازمان رفاهی ورزشی شهرداری کاشان دربرطرف نمودن بخشی از نیازهای ثانوی و اجتماعی ایثارگران گفت: ساخت تندیس سرداران شهید دوران دفاع مقدس شهرستان کاشان و نصب آن در میادین شهر توسط شهرداری کاشان کار ارزشمندی است، وی افزود: ضرورت دارد بنیادشهید وامورایثارگان این شهرستان نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی سطح معلومات کار‌شناسان خود را جهت پاسخگوی مناسب به خانواده ایثارگران بالا ببرند.

گفتنی است درابتدای این نشست هرکدام از نمایندگان ایثارگران دستگاههای اداری شهرستان کاشان، گزارشی از فعالیتهای انجام شده در زمینه ایجاد امکانات رفاهی ایثارگران ارائه کردند.

مناسب سازی در بعضی ازادارات، نبود سهیمه جدا جهت اشتغال خانواده ایثارگران دربعضی از ادارات، کمبود بودجه جهت مرمت گلزارشهداء در بعضی ازشهرهای کاشان و فرهنگ سازی بیشتر درجامعه جهت احترام شایسته به ایثارگران از مهم‌ترین مشکلات مورد بحث دراین نشست سه ساعته بود.

کد خبر : ۳۲۴۹۵۵