خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان اصفهان خبر داد

رسیدگی به 256 واحدتولیدی مشکل‌دار در ستاد تسهیل استان اصفهان

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان گفت: درسال جاری به 256 واحد از بین 800 واحد مراجعه کننده مشکل داراستان اصفهان با حضور استاندار استان اصفهان با 59 جلسه درستاد تسهیل این استان رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان«  مهندس اسرافیل احمدیه » رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اصفهان شامگاه امروز در مراسم معرفی  رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان کاشان ، از کند شدن نبض  صنعت و تجارت  استان اصفهان خبرداد و گفت : امیدواریم بتوانیم دراین برهه از زمان در راستای اقتصاد مقاومتی  با همفکری و هم افزایی مسئولین و صاحبان صنایع به خوبی عبور کنیم .

وی به مواظبت در اجرای برجام براساس نظر مقام معظم رهبری توسط دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت : با توجه به برنامه ریزی هایی که دولت نموده است قطعا نظرات  رهبری دراجرای  برجام دقیقا  لحاظ  می شود.

احمدیه  از احیای ستاد تسهیل برای اولین بار درکشور درسطح استان اصفهان به منظور رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی .و صنعتی مشکل دار این استان  خبرداد و گفت : درسال جاری  به 256 واحد  از بین 800 واحد مراجعه کننده مشکل دار استان اصفهان با حضور استانداراستان اصفهان با 59 جلسه در ستاد تسهیل این استان رسیدگی شده است.

وی  با اشاره به اینکه  درستاد تسهیل استان اصفهان  53 مورد  مشکل مالیات  واحدهای تولیدی  مورد رسیدگی قرار گرفته است .گفت :  سازمان تامین اجتماعی استان نیز  بیشترین  کمک را به واحد های تولیدی  این استان در ستاد تسهیل نموده است .

وی نبود بازار فروش  و سرمایه در گردش را مهمترین مشکل واحدهای صنعتی و تولیدی استان اصفهان عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه  حفظ اشتغال  موجب رونق صادرات می شود امیدواریم بتوانیم وضعیت صنعت را بهتراین نگه داریم.

رئیس سازمان صنعت ،معدن  و تجارت استان اصفهان از تشکیل جلسه ای  با حضور 8 کشور خارجی  با استاندار اصفهان به منظور توسعه صادرات  این استان خبرداد و گفت :راه افتادن قطار صنعت  و تولید دراستان اصفهان  نیازمند همدلی  تمام مسئولین و بخش خصوصی است .

احمدیه  وجود بیش از 100 معدن ، 900 واحد صنعتی  و بیش از 15  هزار واحد صنفی در شهرستان کاشان را نشان از پتانسیل بسیار بالای  صنعتی در این شهرستان عنوان کرد و گفت : بعضی از رشته های صنعت کاشان در کشور پیش تاز است و با چندین استان کشور رقابت  می کند.

وی افزود : با توجه به اینکه سرمایه  گذاری بسیار خوبی در شهرستان کاشان شده توانسته اند مشکل اشتغال را حل کنند  و نرخ بیکاری را کاهش دهند.

شایان ذکراست طی مراسمی شامگاه امروز در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی  کاشان با حضور رئیس سازمان ،صنعت ،معدن و تجارت استان اصفهان ، سرپرست فرمانداری ویژه   ،رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین و صاحبان صنایع شهرستان کاشان مهدی واصفی به عنوان رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت این شهرستان معرفی شد.

کد خبر : ۳۱۸۷۲۱