خبرگزاری کار ایران

توسط نخستین مرکز تخصصی تهیه دسر:

بزرگترین دسر در فرهنگسرای مهر کاشان رونمایی می‌شود

بزرگترین دسر در فرهنگسرای مهر کاشان رونمایی می‌شود
کد خبر : ۲۱۶۴۷۳

این دسر توسط نخستین مرکز تخصصی تهیه و تولید دسر در کاشان مونتاژ شده است که روز جمعه دوم آبان ماه همراه با سرو دسر رونمایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از رونمایی بزرگ‌ترین دسر برای نخستین بار در فرهنگسرای مهر این سازمان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: این دسر توسط نخستین مرکز تخصصی تهیه و تولید دسر در کاشان مونتاژ شده است که روز جمعه دوم آبان ماه همراه با سرو دسر رونمایی می‌شود.

وی، همچنین از برگزاری همایش دسر و برپایی نمایشگاهی از انواع غذا‌ها، شیرینی‌ها، میوه آرایی‌ها و صنایع غذایی در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان خبر داد.

به گفته مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، این همایش جمعه ساعت ۳ تا ۶ عصر با حضور صنف آشپز‌ها و قناد‌ها و مسوولین کاشان برگزار می‌شود.

لیلا یزدانی طراح و تهیه کننده این دسر نیز گفت: بزرگ‌ترین دسرتوت فرنگی در ۶ طبقه چهار گوش در ابعاد ۱۸۰ در ۲ متر با همکاری فاطمه رضازاده و بقیه پرسنل دسرسرا تهیه شده است.

وی، ژله، خامه، توت فرنگی، نشاسته و شیر را از مواد اصلی این دسر نام برد و افزود: بعد از اتمام همایش شرکت کنندگان می‌توانند این دسر را سرو کنند.

به گفته طراح و تهیه کننده این دسر، تهیه و تولید انواع صنایع غذایی، ارتباط و هماهنگی بین صنوف، شناسایی مواد اولیه جدید و استفاده صحیح از مواد اولیه از جمله اهداف برگزاری همایش و نمایشگاه دسر در کاشان است.

یزدانی در پایان، از دسر به عنوان یکی از خوراکی‌هایی که بعد از سروغذا از قدیم الایام جزو فرهنگ ما بوده است یاد کرد.

آلما به عنوان نخستین مرکز تخصصی تهیه و تولید دسر در کاشان طی ۲ سال فعالیت خود را آغاز کرده است که توانسته جایگاه خود را در این زمینه هنری در معرض دید علاقمندان قرار دهد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز