خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان درگفتگو با ایلنا

توسعه کاشان بدون مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذارامکان پذیرنیست

توسعه کاشان بدون مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذارامکان پذیرنیست
کد خبر : ۲۰۱۶۷۲

در نظر داریم روند توسعه کاشان را با توجه به عقب ماندگی هایی که ازسالهای گذشته به دلیل واگرایی، سوء تدبیر و سود مدیریت ها داشتیم با وفاق و همدلی و مدیریت عقلانی پیش ببریم

معاون استاندار و فرماندار کاشان ' TJ: در نظر داریم روند توسعه کاشان را با توجه به عقب ماندگی هایی که ازسالهای گذشته به دلیل واگرایی، سوء تدبیرو سود مدیریت ها داشتیم با وفاق وهمدلی و مدیریت عقلانی پیش ببریم

«ابوالفضل صدرائیه» معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان t وفاق و همدلی در مدیریت شهری و جذب سرمایه گذار با مشارکت بخش خصوصی را تنها راه توسعه کاشان دانست و گفت: در نظر داریم روند توسعه کاشان را با توجه به عقب ماندگی هایی که در سالهای گذشته به دلیل واگرایی، سوء تدبیر و سود مدیریت ها داشتیم با با وفاق t همدلی و مدیریت عقلانی پیش ببریم.

وی تصریح کرد: من فرماندار، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری کاشان باید بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان با وفاق و همدلی در جهت خدمت به مردم از هیچگونه کوششی دریغ نکنیم.

استعفای شهردارکاشان رسمی نبوده است

فرماندار کاشان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در کاشان مبنی براینکه شایع شده که شهردار کاشان استعفا داده است. گفت: استعفای شهردار کاشان رسمی نبوده و دوستان هم کماکان به کارشان ادامه می دهند اینکه گفته شده شهردار کاشان استعفا داده صحبت است و مجموعه مدیریتی شهر نیز با صحبت نیست.

وی انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرکاشان را براساس قانون همانند سراسر کشور به صورت گردشی و دوره یک ساله یک روند طبیعی دانست و گفت: با توجه به اینکه همه ما خدمتگزار مردم هستیم انتخاب اعضای هیئت رئیسه نباید در کار مدریت شهری تعلل ایجاد کند، لذا با این هدف انشا الله بتوانیم مدیریت خوبی را در شهرکاشان به مردم ارائه کنیم.

صدرائیه ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در جهت خدمت به مردم و کمک در روند توسعه کاشان گفت: امیدوارم با پشتیبانی هایی که مجموعه فرمانداری کاشان و نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی از مدیریت شهری کاشان خواهند نمود بتوانیم آینده خوبی را برای شهر کاشان رقم بزنیم.

وی موفقیت مدیریت شهری کاشان با هر نگرش(ائتلاف و حاکمیتی) را در راستای وفاق و همدلی دانست و گفت: انشائالله با مجموعه فعلی که در راس مدیریت شهری کاشان هستند با حفظ همدلی، وفاق و عقلانیت درتوسعه کاشان موثر واقع شود.

فرماندار کاشان توسعه کاشان را اولویت اصلی مدیریت شهری کاشان دانست و گفت: تنها راه توسعه کاشان مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاراست.

وی تکیه بر بودجه های دولتی در توسعه کاشان را کار ساز ندانست و گفت: اولویت تمام مسئولین شهرستان کاشان باید بر مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز