شهردارمنطقه یک کاشان؛
موضوع ۳۰% پیامهای ارسالی به ۱۳۷منطقه یک شهرداری کاشان، آسفالت است
سامانه ۱۳۷موجب مشارکت شهروندان درشناسایی مشکلات شهری ومساعدت به شهرداری درانجام وظائف قانونی شده و باعثدریافت اطلاعات به موقع به مدیران شهری درباره نیازهای شهروندان وتشخیص ضرورت وارائه خدمات شهری در نواحی مختلف میشود.
شهردارمنطقه یک کاشان در نشست رابطین ۱۳۷شهرداری این منطقه گفت: از تعدادکل پیام ارسالی به ۱۳۷منطقه یک شهرداری کاشان ۳۰%آن موضوع آسفالت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان محمد علی پیراسته؛ شهردارمنطقه یک کاشان درنشست با مسئولان نواحی و مدیر سامانه ۱۳۷شهرداری که باهدف هم اندیشی و راهکارهای لازم درخصوص خدمت رسانی بهتر وسریعتر به درخواستهای مردمی ارائه شده به سامانه ۱۳۷برگزارشد به موضوع درخواست آسفالت ازسوی شهروندان که به عنوان بیشترین تعداد پیام ثبت شده در سامانه ۱۳۷ اشاره نمود و گفت: از زمان راه اندازی سیستم جدید سامانه ۱۳۷در۲ماه گذشته تا کنون و ازمجموع پیامهای ارسالی شهروندان به سامانه ۱۳۷منطقه یک؛ ۳۰%آن آسفالت؛ ۲۰%تنظیف و حمل زباله؛ ۱۰%سدمعبر؛ ۱۰%اتلاف سگهای ولگرد، ۱۵%فضای سبز پارکها؛ ۵% جمع آوری متکدیان؛ ۵%رفع مزاحمتهای شغلی ساخت وسازهای غیرمجاز و ۵%سایرموارد میباشد که توسط رابطین و درزمانی مشخص توسط مسئولین نواحی اقدام به رفع آن میشود.
پیراسته در پایان ضمن تاکید بر جایگاه و اهمیت این سامانه ازبرنامه ریزی جهت انجام سریعتردرخواستهای مردمی خبرداد و افزود: سامانه ۱۳۷موجب مشارکت شهروندان درشناسایی مشکلات شهری ومساعدت به شهرداری درانجام وظائف قانونی شده و باعثدریافت اطلاعات به موقع به مدیران شهری درباره نیازهای شهروندان وتشخیص ضرورت وارائه خدمات شهری در نواحی مختلف میشود.