خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آموزش فنی‌حرفه‌ای شهید موسویان در دیدار با امام جمعه کاشان؛

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کاشان با کمبود اعتبارات و نیروی انسانی مواجه است

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کاشان با کمبود اعتبارات و نیروی انسانی مواجه است
کد خبر : ۱۹۳۸۶۰

رئیس مرکز آموزش فنی حرفه شهید موسویان با اشاره اینکه دو سوم آموزش‌ها در این مرکز خصوصی و یک سوم دولتی است ازکمبود اعتبارات و نیروی انسانی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید موسویان کاشان خبر داد.

رئیس مرکز آموزش فنی حرفه شهید موسویان با اشاره اینکه دوسوم آموزش‌ها دراین مرکز خصوصی و یک سوم دولتی است ازکمبود اعتبارات و نیروی انسانی در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید موسویان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمود علوانی» بعداز ظهر روز یک شنبه، هیجدهم مرداد، در دیدار با «آیت الله عبدالنبی نمازی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، ضمن تشریح گزارش فعالیت‌های انجام شده در این مرکز گفت: آموزش در مراکز آموزش فنی و حرفه ای براساس نیازسنجی و دستورالعملی دولت صورت می گیرد.

وی از آموزش دو هزار و ۸۲۴ نفر طی سال گذشته در رشته های مختلف چون هنرهای دستی، قالی بافی و… در این مرکز خبرداد و گفت: مرکز شهید موسویان کاشان از نظر تجهیزات کارگاهی یکی از پیشرفته ترین مراکز کشور است.

وی با بیان اینکه درسال ۹۲ از بین آموزش دیدگان ۶۱۶ نفر در آزمون شرکت کرده اند. گفت: در آموزشگاه‌های آزاد نیز درسال ۹۲ بالغ بر هفت هزار و ۴۱۸ نفردر رشته های مختلف آموزش دیده اند.

رئیس مرکز آموزش فنی حرفه شهید موسویان تعداد آموزش دیدگان در بخش کشاورزی دراین مرکز را بالغ بر ۲۹۸ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۶۶ نفر در دانشگاه‌ها، ۲۶۶ نفر در ندامتگاه، ۱۶۹ نفر آموزش در صنایع و ۱۲۰۰ نفر استاد شاگردی از دیگر اقدامات این مرکز در سال ۹۲ بوده است.

علوانی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و یک صد و چهار نفر با ۱۶ هزار نفر ساعت آموزش دیده اند، گفت: سالیانه ۱۲۰ ساعت مربی در مرکز تربیتی کرج آموزش های لازم را می بینند.

وی همچنین از آموزش۳۶ نفر اتباع بیگانه که ۱۲ نفر آنها خانم و مابقی مرد هستند با همکاری فرمانداری کاشان درسال گذشته خبرداد و گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید موسویان کاشان تاکنون دستاوردهای هنری خود را با حضور در نمایشگاههای مختلف به نمایش گذارده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز