خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان:

تولید بیش از دویست خبر توسط روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی در سال ۹۲

کد خبر : ۱۵۴۹۱۸

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از تولید بیش از یکصد خبر و گزارش توسط این سازمان در سال ۹۲ خبر داد.

ایلنا: مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان، از تولید بیش از یکصد خبر و گزارش توسط این سازمان در سال ۹۲ خبر داد.

«حمید رضا دهقانی» ذر گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۲ تاکنون ۲۰۲ خبر و گزارش توسط واحد روابط عمومی سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان تولید و در خبرگزاری ها، روزنامه های کثیرالانتشار و محلی، صدا وسیما و مجلاتT با دستان پرتوان خبرنگاران بر صفحه های دل روزگار چاپ و منتشر شد.

وی، بیشترین آمار تولید اخبار منشر شده این سازمان در مهر ماه ۹۲ را با درج ۴۰ خبر و کمترین اخبار را در آبان ماه با انتشار ۶ خبر اعلام کرد.

به گفته وی، این سازمان بطور میانگین ماهیانه ۱۷ خبر تولیدی داشته است که خوشبختانه تمام خبرهای تولیدی در سایت های خبری محلی و سراسری، روزنامه های محلی و کثیرالانتشار و صدا وسیما توسط خبرنگاران پرتوان کاشانی منتشر شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، برگزاری برنامه ها وکارگاه های آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، خانوادگی، بهداشت و سلامت در فرهنگسراهای مهر و معراج، خانه های فرهنگ سلامت، شهروند و خانواده و واحدهای زیر مجموعه­ی این سازمان را از جمله اخبار تولیدی روابط عمومی طی سال ۹۲ برشمرد.

حمید رضا دهقانی، اطلاع رسانی برنامه های سازمان توسط روابط عمومی ها و درج و انتشار آن با همکاری خبرنگاران را پل ارتباطی دو سویه­ی روابط عمومی و رسانه ذکر کرد و گفت: این ارتباط دوسویه با همدلی و صداقت به دست آمده است.

به گفته وی، خبرنگاری از مشاغل پر استرس می باشد لیکن حرفه­ی خبرنگاری جزء مظلوم ترین صنوفی است که باید برای این قشر زحمت کش تدبیری اندیشیده شود.

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان، از کلیه­ی خبرنگاران رسانه های جمعی منطقه کاشان که در انتشار اخبار این سازمان در سال ۹۲ همکاری و همیاری داشته اند قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران وظیفه­ی خطیر اطلاع رسانی و شفاف سازی را به عهده دارند که با انتشار اخبار و گزارشات نقش به سزایی در رشد جوامع شهری خواهند داشت.

دهقانی در پایان تاکید کرد: روابط عمومی ها با انعکاس و تولید خبرهای سازمانی و دریافت پیشنهادات، مطالبات و انتقادات مردم نقش به سزایی در ترویج روحیه­ی مطالبه­ی حقوق شهروندی ایفا خواهند کرد.

ارسال نظر