خبرگزاری کار ایران

شهردار قمصر در گفتگو با ایلنا خبرداد:

شهرداری قمصر آماده پذیرایی ۵۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی است

شهرداری قمصر آماده پذیرایی ۵۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی است
کد خبر : ۱۵۳۲۶۳

شهرداری پایتخت گل وگلاب ایران قمصر از آمادگی پذیرایی ۵۰۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی از شروع سال جدید تا پایان تعطیلات نوروزی خبرداد.

ایلنا: شهرداری پایتخت گل وگلاب ایران قمصر از آمادگی پذیرایی ۵۰۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی از شروع سال جدید تا پایان تعطیلات نوروزی خبرداد.

«حمید رضا صادقی» صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب از تشکیل جلسات مشترک با اعضای ستاد تسهیلات نوروزی این شهر خبرداد و گفت: ستاد دائم اسکان تسهیلات نوروزی قمصر به ریاست بخشدار با همکاری و عضویت کمیته‌های انتظامی، پشتیبانی، بازرسی و کنترل، خدمات شهری، بهداشتی، اصناف و بازرگانی و امر به معروف و نهی از منکر درایام تعطیلات نوروزی درخدمت مسافرین نوروزی خواهند بود.

قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی شهر قمصر با بیان اینکه ۴ مذرسه، کمپ شهرداری قمصر و تعدادی منازل استیجاری را با کلیه تجهیزات اعم از پتو، تلویزیون، آب گرم و سرد، حمام و امکانات ورزشی و تربیتی و… آماده نموده‌ایم، گفت: در مدارس شهر قمصر علاوه براسکان فرهنگیان مسافران وگردشگران نیز اسکان داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه امنیت و بازرسی کمپ‌های شهرداری قمصر توسط نیروی انتظامی این شهر انجام می‌شود گفت: برای اسکان بیشتر مسافران نوروزی یا یک شرکت خصوصی مذاکره شده تا بتوانیم منازل استجاری مناسب وارزان قیمت را با همکاری میراثفرهنگی، نیروی انتظامی واداره اماکن شناسنامه دار کنیم تا بتوانیم در اختیار مسافران نوروزی و گردشگرانی که در فصل گلابگیری به این شهر می‌آیند بگذاریم.

شهردار قمصر همچین از مهیا نمودن چندین امام‌زاده در مواقع بحران وحوادثغیر مترقبه برای اسکان مسافرین نوروزی دراین شهر خبرداد و گفت: علاوه بر مهیا بودن امکانات لازم جهت اسکان مسافران نوروزی نمایشگاه کتاب نیز در جوار محل‌های اسکان مسافرین نوروری تدارک شده است.

صادقی برنامه ریزی جهت فعالیت‌های فرهنگی در راستای احترام مصادف شدن ایام فاطمیه با ایام نوروز سال جاری دراین شهر خبرداد و گفت: کارهای فرهنگی متناسب با ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء(س) و معرفی ابعاد شعصیتی آن حضرت به صورت جزوه از جمله کارهای فرهنگی در این ایام خواهد بود.

شهردار قمصر تصریح نمود: بالغ بر ۱۰ هزار بروشور و هزار سیدی نرم افزاری برای معرفی شهر قمصر در بین مسافران نوروزی و گردشگران توزیع خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز