خبرگزاری کار ایران

با ورود اولین دوره دانشجویان جدید الورود

نخستین پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشی کاشان در آران و بیدگل افتتاح شد

نخستین پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشی کاشان در آران و بیدگل افتتاح شد
کد خبر : ۱۴۵۷۹۵

با حضور نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سرپرست فرمانداری آران و بیدگل، جمعی از خیرین و مسئولین ادارت شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل با ورود اولین دوره دانشجویان جدید الورود، نخستین شیبه پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آران و بیدگل افتتاح شد.

ایلنا: با حضور نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سرپرست فرمانداری آران و بیدگل، جمعی از خیرین و مسئولین ادارت شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با ورود اولین دوره دانشجویان جدید الورود، نخستین شیبه پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آران و بیدگل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل سرپرست شعبه پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آران و بیدگل در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و شهدای انقلاب اسلامی گفت: قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تیپ یک دلیل اصلی مجوز اختصاص شعبه پردیس بین الملل به این دانشگاه در شهرستان آران و بیدگل است.

«همایون نادریان» ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان و خیرین در راه اندازی پردیس بین الملل در آران و بیدگل خطاب به دانشچویان پذیرفته شده گفت: امیدوارم شما دانشجویان عزیز که بهترین و طلایی‌ترین دوران زندگی خود را دراین شهرستان فرهنگی و دینی سپری می‌کنید در فراگیری علم موفق باشید.

وی از قبولی ۵۸ نفر از بین ۱۷۰ نفر دانشجوی مصاحبه شونده از طرف سازمان سنجش دراین شعبه خبرداد و گفت: با توجه به اینکه درسال اول بنا نداشتیم کسی را در مصاحبه رد کنیم طبق دستور العمل سازمان سنجش براساس تراز و منطقه‌ای تعداد ۵۸ نفر دانشجو پذیرفته شده از این تعداد تاکنون ۵۵ نفر برای ثبت نام در شعبه پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی در آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

وی تصریح نمود: با راه اندازی سایت شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیش از ۳ هزار نفر با سایت مراجعه کردند که به یکهزار پرسش ارائه شده در سایت پاسخ داده شد.

سرپرست شعبه پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در سال‌های آینده نیز از بین افراد ثبت نام کننده پس از مصاحبه بهترین آن‌ها برای ادامه تحصیل دراین پردیس پذیرقته خواهند شد گفت: درحال حاضر افراد پذیرفته شده ومشغول به تحصیل در شعبه پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آران و بیدگل از منطقه آران و بیدگل، کاشان، شهرهای اطراف استان اصفهان، ایلام، لرستان، فارس و استان‌های شمالی کشور در رشته دکترای پزشک عمومی هستند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز