خبرگزاری کار ایران

با حضور سرپرست حمل و نقل روستایی اداره کل پایانه‌های استان اصفهان؛

جلسه توجیهی استقرار پایانه روستایی در بخش برزک برگزار شد

جلسه توجیهی استقرار پایانه روستایی در بخش برزک برگزار شد
کد خبر : ۱۴۰۸۹۱

جلسه توجیهی حمل و نقل روستایی با حضور سرپرست حمل و نقل روستایی اداره کل پایانه‌های استان اصفهان، بخشدار، اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش برزک و رانندگان وسایل نقلیه مسافری در محل بخشداری برزک برگزار شد.

ایلنا: جلسه توجیهی حمل و نقل روستایی با حضور سرپرست حمل و نقل روستایی اداره کل پایانه‌های استان اصفهان، بخشدار، اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش برزک و رانندگان وسایل نقلیه مسافری در محل بخشداری برزک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان سرپرست حمل و نقل روستایی اداره کل پایانه‌های استان اصفهان در این جلسه گفت: با پیگیری‌های موثر بخشدار برزک اولین پایانه روستایی شهرستان به منظور ساماندهی حمل و نقل روستایی در بخش برزک و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

باقر کیانی افزود: از مزایای ایجاد دفا‌تر ساماندهی حمل و نقل روستایی، صدور کارت هوشمند و استفاده از رانندگان حرفه‌ای، انجام بیمه سرنشین و بیمه تکمیلی مسافر است.

وی از اعطای وام ۴۰۰ میلیون ریالی با کارمزد چهار درصد برای تبدیل مینی‌بوس‌های فرسوده با نو خبر داد و گفت: در صورتی که رانندگان مینی بوس‌های فرسوده بتوانند مابقی مبلغ خرید مینی بوس را به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال تأمین کنند می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

سرپرست حمل و نقل روستایی اداره کل پایانه‌های استان اصفهان متذکر شد: تحویل تاکسی سواری به روستا‌ها، آموزش رانندگان، ساخت پایانه مسافربری در روستا‌ها، ایجاد پلیس راه روستایی و راه‌اندازی پایانه حمل و نقل بار روستایی از برنامه‌های اداره کل پایانه‌های استان قرار دارد.

در ابتدای این جلسه بخشدار ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت سرپرست حمل و نقل روستایی اداره کل پایانه‌های استان اصفهان گفت: تأسیس پایانه روستایی به منظور تسهیل رفت و آمد مردم این بخش به مرکز شهرستان و افزایش سطح رفاه آنان است.

غلامرضا محمدی خواستار کمک و همراهی اعضای شوراهای اسلامی روستا در بخش برزک و همه رانندگانی شد که در این بخش اقدام به جابجایی مسافر می‌کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز