خبرگزاری کار ایران

با حضور بیش از ۳۰۰ نفرازمدیران واحدهای تولیدی منطقه کاشان؛

اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتری و توسعه فروش در دانشگاه آزاداسلامی کاشان برگزار شد

اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتری و توسعه فروش در دانشگاه آزاداسلامی کاشان برگزار شد
کد خبر : ۱۳۷۶۲۲

صبح امروز جمعه بیست و هفتم دی ماه اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتری و توسعه فروش با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل درسالن اجتماعات غیاثالدین دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.

ایلنا: صبح امروز جمعه بیست و هفتم دی ماه اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتری و توسعه فروش با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل درسالن اجتماعات غیاثالدین دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان در این همایش یکروزه که به همت شرکت نرم افزار ایده‌پرداز طلوع و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به منظور ارتقاء بخش فروش شرکت‌های تولیدی، خدماتی و بازرگانی برگزار شد، پس از ارائه مطالبی پیرامون crm توسط «حمید رضا متشکر» مدیرعامل شرکت نرم افزاری ایده‌پرداز طلوع، «محمود آسیاچی» مشاور مدیران و هیئت مدیره‌های شرکت‌های تولیدی و خدماتی نیز در زمینه مدیریت استراتژیک، مدیریت ارتباط با مشتری، بکپارچه سازی اطلاعات مشتریان، توسعه فروش و افزایش سود آوری شرکت‌ها، کاهش هزینه‌های بازاریابی و فروش، شناسایی فرصت‌های جدید فروش و مشتریان سود آور و افزایش رضایتمندی و وفاداری مشترسان به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه هر شرکت مطالبی ارائه نمود.

کار‌شناس بر‌تر رادیو اقتصاد با تاکید براینکه مدیران باید در ارتباط با مشتری انعطاف پذیر باشند گفت: حتی اگر قیمت‌ها در واجدی با بازار قابل رقابت نباشد نباید آن واحد تولیدی تعطیل شود بلکه باید آینده را رصد کنند.

وی با بیان اینکه مدیر هر واحد تولیدی دائم باید تولیداتشان متناسب و هماهنگ با نیازهای مشتری باشد گفت: سازمان‌های متعالی رهبرانی دارند که آینده را به تصویر کشیده و آن را مجقق می‌سازند و همواره به عنوان الگو برای ارزش‌ها و اخلاق سازمانی، ایفای نقش می‌کنند و الهام بخش اعتماد هستند.

آسیاچی سازمان‌های متعالی را انعطاف پذیر دانست و گفت: اینگونه سازمان‌ها قادرند تا برای حصول اظمینان از موفقیت مداوم سازمان، آینده را به موقع پیش بینی کرده و عکس العمل نشان دهند.

وی رضایت و وفادرای را مهم‌ترین عامل موفقیت در هر سازمانی دانست و گفت: عموما با افزایش میزان رضایت مشتری وفاداری آن‌ها نیر افزایش می‌یابد در نتیجه هدفمند حرکت می‌کند.

ارسال نظر