خبرگزاری کار ایران

در اختتامیه سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا:

از کتاب " با اهل بیت بمانیم " مجید زجاجی در فرهنگسرای مهر کاشان رونمایی شد

کد خبر : ۱۳۳۲۸۴

در اختتامیه سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا کتاب " با اهل بیت بمانیم " مجید زجاجی استاد حوزه و دانشگاه در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و مسولین ادارات و هئیت های مذهبی کاشان رونمایی شد.

ایلنا: در اختتامیه سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا کتاب " با اهل بیت بمانیم " مجید زجاجی استاد حوزه و دانشگاه در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و مسولین ادارات و هئیت های مذهبی کاشان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان در مراسم اختتامیه سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا، استاد حوزه و دانشگاه گفت: پیام عاشورا و امام حسین(ع) این است که لحظه ای از شناخت ولایت فقیه و رهبری فاصله نگیریم.

«مجید زجاجی مفرد کاشانی»، به نکات اصلی و مهم پیام هایی عاشورایی اشاره کرد و افزود: عجین شدن مناسبت هایی چون رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت امام رضا(ع)، نهم دی ماه و ورود کاروان اهل بیت(ع) به مدینه، بیانگر پیام های عاشورایی و ولایی است.

زجاجی افزود: پیامبر اکرم(ص) توانست تا به امروز بیش از یک سوم مردم دنیا را مسلمان کند و اگر درایت امیرالمومنین(ع) نبود از این اسلام تاکنون حتی اسمی هم باقی نمانده بود.

وی، همچنین، بقای اسلام را مدیون حمایت‌های به موقع صدیقه کبری(س) دانست و افزود: امروز نه تنها شیعه بلکه حتی اهل تسنن نیز مدیون درایت‌های امیرالمؤمنین(ع) و فاطمه زهرا(س) هستند.

به گفته وی، در کتاب " با اهل بیت بمانیم " نکات اخلاقی و اجتماعی هئیت های مذهبی در کل دنیا مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

شایان ذکر است: در پایان مراسم اختتامیه سیزدهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا از عکاسان، خوشنویسان، پیرغلامان و پشکسوتان اهل بیت(ع) همراه با نواهای عاشورایی و مراسم تعزیه تجلیل شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز