خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل خبرداد:

اثر استاد دانشگاه آزاد آران و بیدگل کتاب برتر جشنواره پژوهش‌های مالیاتی کشور شد

کد خبر : ۱۳۲۷۰۶

کتاب حسابداری مالیاتی اثر استاد دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل به عنوان کتاب برتر جشنواره پژوهش های مالیاتی کشور شناخته شد.

ایلنا: کتاب حسابداری مالیاتی اثر استاد دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل به عنوان کتاب برتر جشنواره پژوهش های مالیاتی کشور شناخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل گفت: دومین بار است که این کتاب در جشنواره پژوهش‌های بر‌تر مالیاتی کشور به عنوان اثر برگزیده سال انتخاب می‌شود.

مصطفی امیدی افزود: این کتاب با شیوه‌ای نوین، آموزشی و قابل استفاده برای تمام اشخاص حقیقی و حقوقی تالیف شده و ضمایم کاربردی قانون مالیات‌های مستقیم، قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و همچنین ۲۰۰ نکته راهبردی در زمینه مالیات را شامل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل گفت: این کتاب می‌تواند به عنوان یک مرجع برای مودیان مالیاتی مورد استفاده قرار گرفته و موجب کاهش تنش‌های احتمالی بین آن‌ها و سازمان امور مالیاتی کشور شود.

جشنواره پژوهش‌های بر‌تر مالیاتی و مالیه عمومی ۲۵ آذر با حضور مسوولان سازمان امور مالیاتی، استادان دانشگاه و دست اندرکاران اقتصادی در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار شد.

در این جشنواره همچنین آثار بر‌تر در بخش مقاله مالیاتی و مالیه عمومی و پایان نامه دانشجویی مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری با موضوع مالیاتی و مالیه عمومی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز