خبرگزاری کار ایران

در آستانه ۱۶ آذر؛

ویژه برنامه‌های دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل اعلام شد

ویژه برنامه‌های دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل اعلام شد
کد خبر : ۱۲۵۰۷۱

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل از اعلام ویژه برنامه‌های دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل در آستانه ۱۶ آذرخبرداد.

ایلنا: رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل از اعلام ویژه برنامه‌های دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل در آستانه ۱۶ آذرخبرداد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر افزود: امسال به مناسبت روز دانشجو و به ابتکار مدیریت فرهنگی این مرکز، ویژه برنامه‌هایی در ۱۰ روز در دانشگاه پیش بینی شده و لذا این دهه را به نام دهه فرهنگی فرهنگ پویا نامگذاری نموده‌ایم که با شعار فرهنگ پویا، مهارت و نشاط دانشجویی این برنامه‌ها اجرایی خواهد شد.

رضا رمضانی گفت: شروع برنامه‌ها از روز ۱۶ آذر که روز دانشجو می‌باشدو پایان آن ۲۵ آذر همزمان باروز پژوهش خواهد بود.

وی گفت: نام گذاری هر روز از این دهه باتوجه به ۲۵ توصیه مقام معظم رهبری به دانشجویان صورت گرفته و به تناسب نام آن روز، برنامه‌ای در دانشگاه اجرا خواهد شد.

وی گفت: روز ۱۶ آذر که روز دانشجوست به نام دانشجو، ایثار و شهادت نامگذاری شده و جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و تجدید میثاق دانشجویان با شهدای دفاع مقدس، یادواره ۲۱ شهید دانشجوی شهرستان آران و بیدگل در کانون سردار شهید عربیان شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین، خانواده‌های شهدا و دانشجویان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل سپس به اسامی روزهای این دهه اشاره کرد و گفت: اسامی روزهای دهه فرهنگ پویا عبارتند از:

۱۶ آذر روز دانشجو، ایثار و شهادت

۱۷ آذر روز دانشجو، استقامت و پایداری

۱۸ آذر روز دانشجو، معرفت، آرمانگرایی

۱۹ آذر روز دانشجو، زندگی، نشاط

۲۰ آذر روز دانشجو، نجابت، آرامش

۲۱ آذر روز دانشجو، خلاقیت، موفقیت

۲۲ آذر روز دانشجو، معنویت، انتظار

۲۳ آذر روز دانشجو، خانواده، امید

۲۴ آذر روز دانشجو، اندیشه، تولید علم

۲۵ آذر روز دانشجو، تفکر، پژوهش

ایشان گفت: در روز ۲۵ آذر که مصادف با روز پژوهش است نیز در ویژه برنامه‌ای از دانشجویان پژوهشگر، نخبه و فعال دانشگاه تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

رضا رمضانی در پایان از همکاری صمیمانه انجمن‌های علمی و تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشجویی که در برنامه ریزی و هماهنگی این برنامه‌ها با مدیریت فرهنگی دانشگاه همکاری نمودند، سپاسگزاری نمود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز