خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کاشان:

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از مهمترین سنگرهای فرهنگی مدارس است

کد خبر : ۱۰۶۳۴۸

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کاشان گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یکی از مهمترین سنگرهای فرهنگی در مدارس، در دوران تهاجم فرهنگی است.

ایلنا: رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کاشان گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یکی از مهمترین سنگرهای فرهنگی در مدارس، در دوران تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا درکاشان «سید اصغر خادم» در جمع مدیران مدارس متوسطه کاشان افزود: شجره طیبه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان که مستقیما زیر نظر ولایت فقیه فعالیت می‌نماید از مراکز فعال در عرصه رشد و تعالی فرهنگ و ارزشهای نظام اسلامی است.

وی اظهار داشت: انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، توانسته است به بهترین شکل در دوران تهاجم به ارزشهای اعتقادی و نظام اسلامی به عنوان یک سنگر فرهنگی نقش آفرینی نماید.

خادم با اشاره به بعد معنوی و مادی انسان گفت: متاسفانه توجه ویژه به بعد معنوی و متعالی انسان امروز خصوصا نسل جوان توسط بعضی از مسئولین به فراموشی سپرده شده است.

وی افزود: ما امروز اگر بخواهیم نسلی پاک، مومن و معتقد به اصول و مبانی اسلام و نیز انسان‌هایی بصیر و شجاع و مقاوم در برابر دشمنان داشته باشیم نقطه شروع ساختن این انسان‌ها بعد از خانواده محیط مدارس خصوصا دبیرستان‌های می‌باشد و پرچمداران این تربیت اسلامی نیز معلمان هستند.

وی با اشاره به اهداف اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: برگزاری کلاسهای تفسیر و تدبیر در قرآن، برگزاری دعای کمیل و نماز جماعت، کلاسهای پاسخ به شبهات از جمله مهم‌ترین فعالیت‌ها در تابستان است.

خادم، راز موفقیت اتحادیه را در همکاری مدیران مدارس دانست و تصریح کرد: در مدت سه ماهه تابستان این همکاری به بهترین وجه انجام گرفت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز