دیدار اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر با هیات مدیره بیمارستان میلاد
رئیس و اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر با حضور در بیمارستان میلاد با رئیس هیات مدیره ، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بیمارستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «محمدباقر هوشنگی» رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد گفت: این بیمارستان جایگاه ویژه ای در درمان سازمان تامین اجتماعی دارد و مایه قوت سازمان تامین اجتماعی است.
وی با بیان اینکه بیمارستان میلاد به صورت هیات مدیرهای اداره میشود، گفت: ارائه بهترین و با کیفیتترین خدمات درمانی به بیمهشدگان سازمان تامین اجتماعی اولویت کاری هیات مدیره بیمارستان است.
هوشنگی؛ نظارت بر امور را مورد تاکید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمارستان اعلام و تصریح کرد: آرامش خاطر بیمهشدگان سازمان تامین اجتماعی و بیماران مورد تاکید دکتر سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بوده و مورد توجه ماست.
وی با اشاره به اینکه کشور درگیر مبارزه با ویروس کرونا است، گفت: از کارکنان بیمارستان میلاد بابت همکاری و مجاهدت کارکنان بیمارستان تشکر میکنم.
فرهاد حمزهزاده، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد نیز توضیحاتی درباره تغییرات ایجاد شده در روند پذیرش در بخشها و اورژانس بیمارستان در راستای رضایت خاطر بیشتر بیماران ارائه کرد.
وی تصریح کرد: همانطور که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر تکریم ارباب رجوع تاکید ویژهای دارند ما نیز بر این مهم تاکید داریم و اولویت و از اصول کاری مورد توجه هیات مدیره و مدیریت عامل است چراکه نگرش مدیریت بیمارستان ارائه بهترین خدمات درمانی به بیمهشدگان سازمان تامین اجتماعی است.
وی با تاکید بر استفاده از دانش روز در بیمارستان میلاد گفت: در همین راستا دیجیتال نرسینگ در اورژانس بیمارستان فعال شده است.
حمزهزاده تاکید کرد: به جرات میگویم که قویترین تیم جراحی قلب، ارتوپدی، جراحی عمومی و جراحی مغز و اعصاب را در بیمارستان میلاد دارا هستیم.
وی درخصوص سیتم اطلاعات بیمارستانی(HIS) بیمارستان میلاد نیز گفت: HIS ما توسط مهندسان و کارکنان خود مجموعه تهیه شده و از نقاط قوت بیمارستان است.
وی با اشاره به اقدمات انجام شده برای سهولت پذیرش بیماران گفت: در تشکیل پرونده و رسیدگی به بیماران در اورژانس و همینطور بخشهای بستری تغییراتی ایجاد کردیم که باعث رضایت خاطر بیماران شده است.
رضا کاشف، عضو هیات مدیره بیمارستان میلاد نیز با اشاره به تدوین اهداف کلی برنامه 3 ساله بیمارستان در هیات مدیره گفت: پیادهسازی نظام ارجاع باعث افزایش خدمات تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان میشود به گونهای که این بیمارستان راس هرم ارجاع باشد.
وی بر ارتقاء جایگاه آموزش وپژوهش در بیمارستان میلاد تاکید کرد وگفت: این بیمارستان پتانسیلهای فراوانی در این زمینه دارد.
قاسم رضیعی، عضو دیگر هیات مدیره بیمارستان میلاد هم گفت: تیم مدیریتی بیمارستان علم، انگیزه و توان انجام تغییرات برای ارائه بهترین خدمات به بیمهشدگان تامین اجتماعی و بیماران را دارد.
وی برنامه 3 ساله بیمارستان میلاد را نقشه راه بیمارستان ذکر و اظهار امیدواری کرد با همکاری شرکای اجتماعی شاهد افزایش رضایت خاطر بیماران باشیم.
حسن صادقی، رئیس کمیته بیمه و درمان خانه کارگر نیز گفت: حسن سابقه دکتر هوشنگی و دکتر حمزهزاده باعث امیدواری برای برطرف کردن نقصهای گذشته بیمارستان میلاد است.
معاون دبیرکل خانه کارگر؛ بیمارستان میلاد را پیشانی درمان سازمان تامین اجتماعی دانست وگفت: معتقدم درمان نیز پیشانی عملکرد سازمان است.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: بیمارستان میلاد نمونه و باعث افتخار بیمهشدگان و سازمان تامین اجتماعی بوده و فراتر از بیمارستانهای داخلی است.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان میلاد روزانه به چندین هزار نفر خدمت ارائه میکند، خاطرنشان کرد: ارتقای هتلینگ از ابتدای تاسیس بیمارستان مدنظر بوده است اما در مدیریت فعلی شاهد آغاز فعالیت در این زمینه هستیم.
او با تاکید بر لزوم راهاندازی نظام ارجاع در درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: باید از ظرفیت تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان میلاد استفاده شود که این موضوع برای بیمهشدگان نیز قابل لمس خواهد بود.
وی HIS بیمارستان میلاد را موفقتر از سایر بیمارستانهای سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: در ارائه خدمات درمانی فاکتور زمان بایستی مدنظر باشد تا بیماران سر درگم نشوند.
علیرضا حیدری، عضو کمیته بیمه و درمان خانه کارگر نیز گفت: امیدواریم با حمایت معاونت درمان و مسئولان سازمان تامین اجتماعی شاهد استفاده از پتانسیلهای فوق تخصصی بیمارستان میلاد در ارتقاء کیفیت خدمات باشیم.
اکبر قربانی، دبیر و عضو کمیته بیمه و درمان خانه کارگر نیز گفت: کمیت و کیفیت خدمات هر دو مورد توجه بیمهشدگان تامین اجتماعی است.
وی گفت: مدیریت بیمارستان میلاد در موضوع نظارت بر عملکرد پزشکان و جلوگیری از خدمات القایی نظارت جدی داشته باشد که البته در این زمینه کارهای خوبی از سوی مدیرعامل بیمارستان صورت گرفته است.