در هفته ارتباطات و با حضور مدیرعامل شستا؛
سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد
![سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/YrgCNBUOktB8/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0phduIDhpX8827otfNPZWXfo,/35.jpg)
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، سومین نشست سفیران شفافیت شستا با حضور محمد رضوانی فرمدیرعامل شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی، مدیران عامل هلدینگها و مدیران روابط عمومی شرکتهای تابعه برگزار و از سند راهبردی اطلاعرسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شستا، حسن محمدی (مدیر روابط عمومی شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی) با اشاره به ضرورت تدوین یک سند راهبردی به منظور ترسیم شیوه عملکرد و حدود اختیارات و زمینههای اقدام مدیریت روابط عمومی در شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی و شرکتهای تابعه تصریح کرد: روابط عمومی با در اختیار داشتن این سند راهبردی مسئولیت مدیریت برند و ارتقای جایگاه شستا در افکار عمومی را برعهده خواهد داشت.
وی با اشاره به اهمیت همکاری همه بخشهای سازمان در مسیر اجرای این سند، افزود: این سند در 4 فصل و 4 پیوست تدوین شده است که تعاریف سند در بخش روابط عمومی، تعریف روابط عمومی، فرصتها و تهدیدها، نقاط ضعف و قوت روابط عمومی شستا، الزامات روابط عمومی در شستا و شرکتهای تابعه ازجمله نقش، جایگاه، چارت و احیای برند، در آن مدنظر قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی اضافه کرد: یک تیم منسجم از اعضای شورای ارتباطات شستا که همگی از روزنامهنگاران خوشنام هستند، به مدت 6 ماه برای تدوین این سند کار کردند.
سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا توسط مدیرعامل شستا رونمایی و به همه هلدینگها و شرکتهای تابعه ابلاغ شد.