خبرگزاری کار ایران

برقراری بیش از ۳۶۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۸

 برقراری بیش از ۳۶۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۸
کد خبر : ۹۰۸۴۴۰

۳۶۷هزار و ۳۵۸ تماس از طریق درگاه های ارتباطی با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی طی سال گذشته برقرار شده است.

 به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، از این تعداد تماس، ۳۸.۶۴ درصد در حوزه بیمه‌ای، ۲۹.۴۶ درصد در خصوص خدمات غیرحضوری و ۱۰.۳۷ درصد در حوزه امور مالی و مرتبط با پرداخت مستمری بوده است.

همچنین طی سال گذشته ۳.۰۸ درصد تماس‌ها با درگاه‌های ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی مربوط به حوزه درمانی بوده است.

بر اساس اعلام معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، میانگین تماس‌های ماهانه با درگاه‌های ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی این سازمان در سال گذشته ۳۰هزار و ۶۱۳ مورد بوده است.

۱۴ هزار و ۷۶۹ نفر از استان‌های سراسر کشور به بخش مراجعان حضوری مستقر در طبقه همکف ستاد مرکز سازمان تامین اجتماعی مراجعه کرده‌اند که ۶۹ درصد از استان تهران و ۳۱ درصد از سایر استان‌ها بوده است.

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی (CRM) از طریق درگاه‌های ارتباطی سامانه تلفنی ۱۴۲۰، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰، پیام صوتی و بخش مراجعان حضوری مستقر در طبقه همکف ستاد مرکزی این سازمان پاسخگوی مخاطبان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز