خبرگزاری کار ایران

نورالله زاده:

جایگاه حقوقی صندوق کارآفرینی امید به عنوان نهاد عمومی غیردولتی تایید شده است/ باید در راستای مشتری مداری گام برداشت

جایگاه حقوقی صندوق کارآفرینی امید به عنوان نهاد عمومی غیردولتی تایید شده است/ باید در راستای مشتری مداری گام برداشت
کد خبر : ۸۰۷۰۶۹

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به چالش‌های حقوقی که این صندوق از سر گذارنده، گفت: درنهایت جایگاه حقوقی صندوق به عنوان نهاد عمومی غیردولتی، تصویب و اساسنامه صندوق توسط شورای نگهبان تایید شد

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق کارآفرینی امید، اصغر نورالله زاده، گفت: در بحث حقوقی یک سیر تحول در ماهیت حقوقی صندوق کارآفرینی امید اتفاق افتاد و خوشبختانه اکنون ماهیت حقوقی و مجوز صندوق تعیین تکلیف شده است.

نوراله زاده گفت: موانع حقوقی زیادی وجود داشت که بتوانیم وضعیت صندوق را با ماهیت حقوقی تطبیق دهیم ولی درنهایت جایگاه حقوقی صندوق به عنوان نهاد عمومی غیردولتی، تصویب و اساسنامه صندوق توسط شورای نگهبان تایید شد.

وی افزود: همکاران در بخش های مختلف صندوق تلاش کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم. کارشناسان حقوق صندوق باید نسبت به تمامی موارد هزینه‌ای اشراف داشته باشند و با توجه به افزایش هزینه ها فکری برای افزایش درآمد نیز داشته باشیم و با این کار بصورت پایه ای صندوق را توسعه‌ دهیم و مدیریت های مختلف با هماهنگی هم در صدد افزایش منابع باشند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه با تاکید بر اهمیت بحث تکریم ارباب رجوع گفت: در کل دو ‌نوع سازمان داریم، سازمان اول ارباب رجوع(مشتری) محور و سازمان دوم بروکراسی محور است. سازمان ارباب رجوع محور نتیجه گراست و رضایت مشتری را مقدم می داند اما سازمان بروکراسی محور بر اجرای قانون تاکید دارد.

 نوراله زاده تصریح کرد: تعیین ماهیت صندوق به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی این فرصت را می‌دهد که ارباب رجوع محور باشیم و با استفاده از ظرفیت حقوقی در راستای مشتری مداری گام برداریم و قانون را نیز رعایت کنیم.

وی با اشاره به نقش خلاقیت در تعریف فرآیندهای جدید گفت: کسب و ‌کار مانند انسان است، تقریبا تمامی کسب وکارها همانند نوزادان دوره طفولیت را طی کرده، بزرگ شده به مرحله نوپایی و در نهایت به مرحله بزرگسالی و پیری می رسند و از بین می روند از روزی که کسب و کار بدنیا می آید و سپس به بلوغ میرسد، برای اینکه از بین نرود باید مداوم استراتژی تولید را تغییر دهیم و‌ خلاقیت در تولید داشته باشیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با تاکید بر تسهیل فرآیندها و تعریف ضمانت های جدید مانند ضمانت های اجتماعی عنوان نمود: باید خودمان را جای ارباب رجوع قرار دهیم و شرایط او را درک کنیم و روش های نوین و‌خلاقانه را ایجاد کنیم تا بیشتر به سمت مشتری مداری حرکت کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز