معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی:
روشهای مختلفی برای تسهیل پیگیری بسته حمایتی دولت جهت مخاطبین سازمان تعریف شده است
![روشهای مختلفی برای تسهیل پیگیری بسته حمایتی دولت جهت مخاطبین سازمان تعریف شده است](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/4aUf4OKohSiB/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0pjgHg2nbU_g67otfNPZWXfo,/%D8%B1%D8%AD%DB%8C%D9%85+%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%84%D8%A7%D9%86.jpg)
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: روشهای مختلفی از سوی این سازمان برای تسهیل در پاسخگویی به بیمهشدگان و مستمریبگیران (مخاطبین تامین اجتماعی) در خصوص بسته حمایتی دولت تعریف شده است.
به گزارش ایلنا، رحیم اردلان افزود: یکی از راههای پاسخگویی و استعلام در مورد بسته حمایتی، کد دستوری است. مشترکین همراه اول می توانند از طریق کد دستوری #۹*۱۴۲* از وضعیت بسته حمایتی خود آگاه شوند و برای مشترکین رایتل نیز کد دستوی#۹*۱۴۲۰* اختصاص یافته است.
اردلان گفت: در صورتی که افرادی خود را واجد شرایط دریافت بسته دولت می دانند و تاکنون این کمک را دریافت نکرده اند می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲* ویژه مشترکین همراه اول و شماره گیری کد دستوری #۸*۱۴۲۰* ویژه مشترکین رایتل نسبت به ثبت نام اقدام کنند تا نتیجه بررسی به سرپرست خانوار پیامک شود.
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به روش استفاده از اینترنت به عنوان یکی دیگر از راههای پاسخگویی در خصوص سبد کالا گفت: همچنین به منظور پاسخگویی سریعتر و در راستای گسترش کانال های ارتباطی، سامانه استعلام وضعیت سبد حمایتی کالا برای سرپرست خانوار، در آدرس https://di.tamin.ir/sabadkala برای بهره برداری در دسترس است.
اردلان افزود: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی CRM با شماره تماس ۱۴۲۰ کماکان آماده پاسخگویی به مردم در مورد بسته حمایتی دولت بوده و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰ نیز در این خصوص فعال است.