سازمان تامین اجتماعی یادآور شد:
درج مشخصات شغلی کارگر در لیست بیمه الزامیاست

مدیر کل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تامین اجتماعی گفت: ثبت عنوان و کد شغلی کارکنان در لیست پرداخت حق بیمه توسط کارفرمایان اجباری است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «سعید حسینی» ضمن بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به الزام کارفرمایان به درج عنوان و کد شغلی بیمه شدگان در لیستهای پرداخت حق بیمه، اداره کل نامنویسی و حسابهای انفرادی اقدام به پالایش و یکتاسازی بانک اطلاعات عناوین شغلی تمامی مشاغلی که تا پایان ماه گذشته توسط کارفرمایان در سراسر کشور اعلام شده، نموده است.
وی افزود: در حال حاضر پایگاه مذکور، از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی www. tamin. ir برای استفاده کارفرمایان قابل دریافت است.
حسینی خاطرنشان کرد: نرم افزار تولید فایل لیست بیمه دارای پایگاه جدید اطلاعات عناوین شغلی نیز متعاقبا از طریق همین سایت، قابل دانلود خواهد بود.