خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر کار و مدیران سازمان تامین اجتماعی در پی درگذشت رئیس اداره خبر سازمان

پیام تسلیت وزیر کار و مدیران سازمان تامین اجتماعی 
در پی درگذشت رئیس اداره خبر سازمان
کد خبر : ۱۵۴۸۳۷۸

احمد میدری، علی ربیعی، مصطفی سالاری و بسیاری از معاونین و اعضای هیات امنا و هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی درگذشت رئیس اداره خبر و ارتباطات سازمان تامین اجتماعی را در پیام‌هایی تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، در پی درگذشت ابراهیم باقری، همکار فقید روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی و روزنامه‌نگار باسابقه نظام رفاه و تأمین اجتماعی که رییس اداره خبر و ارتباطات اداره‌کل روابط عمومی این سازمان بود و پس از تحمل یک دوره بیماری به دیار باقی شتافت، جمعی از شخصیت‌های اجتماعی و فرهنگی کشور از جمله احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی ربیعی، دستیار اجتماعی رییس‌جمهور، مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از پیشکسوتان، نخبگان و مدیران حوزه رفاه و سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیام‌هایی جداگانه، ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم آن‌مرحوم، یاد و خاطره آن فقید سعید را که از فعالان رسانه‌ای حوزه رفاه و تأمین اجتماعی کشور بود، گرامی داشتند.

 ابراهیم باقری، دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات و از فعالان رسانه‌ای باسابقه در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی بود که پیش از ریاست اداره خبر و ارتباطات اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در سمت‌های مختلفی از جمله مدیریت تولید مؤسسه آتیه، سردبیری، معاونت سردبیری و دبیری بخش‌های مختلف نشریات و مجله‌های حوزه رفاه از جمله نشریه تأمین، هفته‌نامه آتیه‌نو و روزنامه خورشید سابقه فعالیت داشت.

مشروح پیام‌های تسلیت در پی درگذشت مرحوم ابراهیم باقری به شرح زیر است:

پیام تسلیت احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

به نام خدا
درگذشت زنده‌یاد «ابراهیم باقری»، روزنامه‌نگار ارجمند حوزه رفاه و تامین اجتماعی موجب تاثر اینجانب شد.


این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه و روابط عمومی کشور تسلیت می‌گویم. ایشان به عنوان روزنامه‌نگاری متعهد در بیش از دو دهه فعالیت گزارش و مقالاتی ارزشمند در زمینه رفاه و تامین اجتماعی منتشر کرد و کوشید جامعه مخاطبان رسانه‌ها را با مفاهیم و چالش‌های این حوزه آشنا کند. ایشان همچنین در زمینه روابط عمومی تخصصی هم کارنامه ارزشمندی از خود به جا گذاشت. از درگاه خدای متعال برایش رحمت و مغفرت طلب می‌کنم.

پیام تسلیت علی ربیعی، دستیار اجتماعی رئیس جمهور:

به نام خدا
بازگشت همه بسوی اوست
در گذشت شادروان ابراهیم باقری از روزنامه‌نگاران متخصص و حرفه‌ای حوزه‌ی رفاه و تأمین اجتماعی را به همسر و فرزندان این مرحوم، جامعه روزنامه‌نگاری و همکارانش در سازمان تأمین اجتماعی تسلیت عرض می‌کنم.

مرحوم باقری با بیش از ۲۰ سال تلاش در حوزه رسانه‌ها و ارتباطات نظام رفاه و تامین اجتماعی، قلم و نگاه خود را در خدمت دفاع از حقوق نیروهای مولد کشور و تبیین و تقویت ادبیات تخصصی این حوزه کلیدی قرار داد و همواره کوشید تا در مسیر ارتقای آگاهی جامعه‌ی بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان از طریق تولید محتوا و فرهنگسازی، فروتنانه و پیگیر، ایفای نقش کند. از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگانش، صبر و اجر مسئلت می‌کنم. روحش شاد و یادش گرامی!

پیام تسلیت مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

به نام خدا
سلام‌علیکم و رحمه‌الله علیه

ضایعه دردناک درگذشت همکار شریف و متعهد سازمان تأمین اجتماعی، جناب آقای ابراهیم باقری مایه تأسف و تأثر شد. این همکار گرامی که اواخر دوران شریف خدمت خود در سازمان تامین اجتماعی را سپری می‌کرد، بخش عمده زندگی حرفه‌ای خود را در حوزه ارتباطات و رسانه و در جهت آگاهی‌بخشی به مردم عزیز ایران اسلامی خصوصاً مخاطبان سازمان تامین اجتماعی که عموماً متعلق به اقشار زحمت‌کش کارگری هستند، مصروف داشت و در همه این‌ سالها همکاری دلسوز، صادق و متعهد برای ما در سازمان تامین اجتماعی و پدر و همسری فداکار برای فرزندان و خانواده محترم خود بود.
اینجانب ضمن تسلیت این حادثه غم‌انگیز به خانواده، دوستان، همکاران و همه بازماندگان این عزیز تازه درگذشته، از درگاه خداوند متعال برای آن‌ مرحوم آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترم ایشان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم. 

پیام تسلیت اعضای هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی:

به نام خدا
انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر باخبر شدیم همکار شریف و پرتلاش، رئیس اداره ارتباطات رسانه‌ای سازمان تأمین اجتماعی، جناب آقای ابراهیم باقری دار فانی را وداع گفتند.


این حادثه ناگوار را به خانواده و بستگان محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و از پیشگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان خصوصاً خانواده محترم آن فقید سعید،  صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

پیام تسلیت محمد ستاری فر، عضو هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی:

همه از خداییم و به سوی او باز می ‌گردیم

درگذشت جناب آقای ابراهیم باقری این سرمایه با ارزش و دل سوخته عرصه ارتباطات را به خانواده محترم ایشان، همکاران ایشان در مؤسسه فرهنگی و هنری آتیه، اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دوستان و همکاران ایشان در عرصه ارتباطات، تسلیت عرض می‌کنم.

علو درجات و آرامش روح ایشان در کنار صالحین و مقربین درگاه الهی و آرامش و شکیبایی توأم باسلامتی را برای خانواده محترم ایشان از ایزد منان درخواست دارم.

پیام تسلیت علی حیدری، عضو سابق هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی:

به نام خدا
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم ابراهیم باقری همکار خدوم و تلاشگر حوزه روابط عمومی، رسانه و ارتباطات تامین اجتماعی و کنشگر عرصه خبر را به خانواده و بازماندگان محترم و معزز ایشان و همکاران سازمان تامین اجتماعی و جامعه روابط عمومی، خبرنگاری، رسانه و ارتباطات ایران  تسلیت عرض می کنم.
فقدان این عزیز، لطمه و صدمه سنگین و جبران‌ناپذیری به حوزه رسانه و ارتباطات گفتمان اصیل رفاه و تامین اجتماعی است. شوربختانه گفتمان اصیل رفاه و تامین اجتماعی در ایران دچار فقر نظری و یاس عملی است و ابراهیم باقری یکی از کسانی بود که طی ربع قرن اخیر بر اعتلای جریان رسانه ای این حوزه همت گماشته بود .

ابراهیم باقری ضمن برخورداری از مولفه های حرفه‌ای  و در عین حال با عزم و اراده همیشگی در این مسیر گام برمی داشت و حتی داغ فرزند دلبندش و نیز درد جانکاه  بیماری که سالها از آن رنج می برد نیز باعث نگردید که از دغدغه اش نسبت به گفتمان رفاه و تامین اجتماعی و صیانت از کیان سازمان تامین اجتماعی دست بردارد روحش شاد و یاد و نامش گرامی باد و روان او همنشین نیکان و خوبان و میهمان بهشت برین باد خداوند متعال به بازماندگان محترم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل نصیب فرماید.

پیام تسلیت سید محمدرضا فیاضی، مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی:

به نام خدا
همه از خداییم و به سوی او باز می ‌گردیم

خبر تلخ و دردناک درگذشت جناب آقای ابراهیم باقری، همکار پرتلاش، متعهد، نجیب و صادق روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی که برای اینجانب فراتر از رویه‌های معمول کاری، همواره مشاوری امین و خیرخواه و درجایگاه برادری دلسوز بود، مایه تأثر و اندوه فراوان  است.

اینجانب با قلبی آکنده از غم از دست دادن این عزیز فرهیخته  که در خدمت به قشر عزیز و  شریف بازنشستگان و بیمه‌شدگان، عاشقانه و متعهدانه مشغول خدمت بود؛ به نمایندگی از همه همکاران روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی این ضایعه دردناک را به شما و خانواده عزیز و محترم و سایر بستگان و نزدیکان آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می ‌کنم و از درگاه خداوند متعال  برای آن سفرکرده، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی  با اولیا و مقربان درگاه حق و برای بازماندگان، صبر و اجر مسئلت می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیران کل و درمان تأمین اجتماعی استان‌ها نیز با صدور پیام‌های جداگانه‌، ضمن تسلیت درگذشت مرحوم ابراهیم باقری، همکار توانمند و متخصص روابط عمومی این سازمان به خانواده، بازماندگان و همکاران، علو درجات را برای آن عزیز سفرکرده و صبر و شکیبایی را برای بازماندگان و بستگان خواستار شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز