خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان جانباز صنعت نفت

برگزاری پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان جانباز صنعت نفت
کد خبر : ۱۵۴۳۶۹۴

مسابقات بازنشستگان جانباز و توان یاب بازنشسته صنعت نفت به همت صندوق بازنشستگی نفت برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، بیش از یک‌هزار بازنشسته جانباز و توان‌یاب صنعت نفت در دوره مقدماتی پنجمین جشنواره ورزشی جانبازان و توان‌یابان بازنشسته صنعت نفت به رقابت پرداختند که در نهایت ۴۵۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

علی‌اکبر ولی‌زاده، رئیس امور ایثارگران صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در حاشیه برگزاری این رویداد گفت: رقابت‌های مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات ورزشی  بازنشستگان جانباز و توان‌یابان صنعت نفت از روز شنبه (۲۱ مهرماه) در محل زائرسرای صنعت نفت در مشهد مقدس آغاز شده است و تا روز پنج شنبه این هفته ادامه دارد. 

وی افزود: در مرحله مقدماتی بیش از یک‌هزار بازنشسته جانباز و توان‌یاب ثبت‌نام کردند که پس از انجام رقابت‌های مقدماتی در رشته‌های ورزشی شنا، تیراندازی، دارت، شطرنج و تنیس‌روی‌میز نزدیک به ۴۵۰ شرکت‌کننده موفق به کسب مجوز برای حضور در مرحله نهایی مسابقات شدند.

ولی‌زاده گفت: در این دوره با دعوت از فدراسیون‌های تخصصی، داوران، ناظران و مجریان و بهره‌مندی از سالن‌های ورزشی مجهز و استاندارد، کیفیت برگزاری مسابقات افزایش یافته است. در همین چارچوب با مدنظر قراردادن ویژگی‌های جسمی شرکت‌کنندگان مقاطع ورزشی توسط متخصصان ورزشی و پزشکی رده‌بندی شده است.

رئیس امور ایثارگران صندوق‌ها افزود: مرحله‌ نهایی مسابقات با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

توسعه ورزش و گردشگری از برنامه‌های رفاهی و سلامت‌محور صندوق‌هاست که بخش‌های تخصصی از جمله امور ایثارگران و امور ورزش، گردشگری و فرهنگی صندوق‌ها در برنامه‌های جداگانه این رویدادها را در طول سال برگزار می‌کنند. در همین چارچوب آذر و آبان‌ماه نیز شاهد برگزاری مرحله نهایی المپیاد ورزشی عموم بازنشستگان صنعت نفت خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز