خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای: دفتر تحول ایجاد می‌شود

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای: دفتر تحول ایجاد می‌شود
کد خبر : ۱۵۴۱۸۸۷

رئیس جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: استقرار دفتر تحول برای رسیدن به نسخه تحول منطبق با زیرساخت‌های مادی و منابع انسانی ماهر برای دستیابی به برنامه‌های اجرایی و برنامه‌های بهبود بر اساس چشم اندازها و سیاست‌های بالادستی و ملی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای، غلامحسین محمدی، معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، امروز در نشست مدیران این سازمان که با حضور دکتر میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد از ایجاد تحول خبر داد. 

به دنبال بهبود هستیم 

در نشست شورای مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دکتر غلامحسین محمدی سرپرست سازمان با تبیین شرایط فعلی سازمان از جمله زیرساخت‌ها و سرمایه انسانی گفت: با هدف تبدیل شدن سازمان به یک سازمان تنظیم گر، تقاضامحور و مشارکت جو، دفتر تحول در فنی و حرفه‌ای ایجاد می‌شود. 

وی با بیان اینکه برجستگی و دیده شدن سازمان در زیست بوم اقتصادی ایران از اولویت‌های ماست، گفت: برون گرایی و تعامل سازنده با ذینفعان و شرکای اجتماعی و تنظیم وابستگی‌های متقابل، تجدید نظر در شیوه ها، تطابق با اکوسیستم بین المللی و با هدف پاسخ دادن به تقاضاهای بین المللی از مهمترین اهداف و راهبردهای سازمان خواهد بود. 

محمدی تأکید کرد باید افراد و سازمان سطح چهارچوب حرفه‌ای اش را تشخیص دهد و از آن بهره ببرد. 

توسعه مهارت با سازمانی تنظیم گر، تقاضامحور و مشارکت جو

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر حرکت به سوی تحول سازمانی و تبدیل این سازمان به سازمانی پیشرو و مشارکت جو، تصریح کرد: بایستی با مشارکت فعالان اقتصادی و صاحبان کار با رویکردی داده محوری، آینده نگری، تقاضامحوری و مشارکت جویی به سمت الگوی حکمرانی مشارکتی و سازمان تحول گرا قدم برداریم. 

استقرار دفتر تحول در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

محمدی با اشاره به سهم ۵۰ درصدی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای در تمامی زیرنظام‌های آموزش عالی و مقاطع، خاطرنشان ساخت: استقرار دفتر تحول برای رسیدن به نسخه تحول منطبق با زیرساخت‌های مادی و منابع انسانی ماهر برای دستیابی به برنامه‌های اجرایی و برنامه‌های بهبود بر اساس چشم اندازها و سیاست‌های بالادستی و ملی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز