خبرگزاری کار ایران

برگزاریِ مراسم تودیع و معارفه سرپرست موسسه کار و تأمین اجتماعی

برگزاریِ مراسم تودیع و معارفه سرپرست موسسه کار و تأمین اجتماعی
کد خبر : ۱۵۴۰۱۲۱

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موسسه کار و تامین اجتماعی بازوی فکری قدرتمند برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «جواد رضوی» در مراسم تودیع و معارفه سرپرست موسسه کار و تامین اجتماعی با اشاره به اقدامات انجام شده در این موسسه اظهارکرد: امیدوارم در دوره جدید فعالیت‌های علمی بیش از بیش گسترش یابد. 

وی افزود: نگاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی در مدیریت ارشد وزارتخانه است. لذا «ابراهیم صادقی‌فر» با تجارب ارزشمند در موسسه و وزارتخانه به عنوان سرپرست موسسه کار و تامین اجتماعی از سوی وزیر کار منصوب شدند. 

موسسه کار و تامین اجتماعی از ستون‌های اصلی این وزارتخانه است

همچنین «کمال رضوی» سرپرست حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: موسسه کار و تامین اجتماعی از ستون‌های اصلی این وزارتخانه است، بنابراین باید بتواند به عنوان بازوی توانمند علمی در حوزه‌های مختلف عمل کند. 

وی اظهارکرد: موسسه کار و تامین اجتماعی منبع و اعتبار علمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. 

رضوی ضمن تقدیر از خدمات شایسته «شهرام محمدی» رییس سابق موسسه کار و تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات ارزشمندی در این موسسه انجام شده اما با شرایط ایده‌آل فاصله داریم بنابراین انتظار داریم سرپرست جدید به عنوان بازوی توانمند علمی عمل کند. 

فعالیت‌های علمی موسسه کار را بیش از پیش اعتلا می‌دهم

«ابراهیم صادقی فر» سرپرست جدید موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: با تمام توان، تلاش می‌کنم فعالیت‌های علمی به نحو احسن به سرانجام برسد. 

وی با اشاره به شناخت عمیق «احمد میدری» از موسسه کار گفت: وی از پژوهشگران قدیمی و عضو گروه‌های علمی موسسه هستند و امیدوارم با راهبری و حمایت ایشان، اقدامات ارزشمندی ساماندهی و اجرا شود. 

ریل‌گذاری‌های قوی در موسسه انجام شده است

«شهرام محمدی» رییس سابق موسسه کار و تامین اجتماعی با اشاره به اقدامات یک سال اخیر اظهارکرد: تشکیل گروه‌های علمی با حضور اساتید دانشگاه و نخبگان، راه اندازی دبیرخانه دائمی همایش ملی کار و برگزاری همایش هشتم و راه اندازی دبیرخانه دائمی هیئت امنا از جمله اقدامات این موسسه بود. 

شایان ذکر است: «ابراهیم صادقی فر» دارای بیش از دو دهه مدیریت در حوزه‌های مختلف علمی و اجرایی است. مدیر انتشارات و مدیر پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی، مدیر کل حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسوولیت ستادها، کمیته ها، شوراها و کارگروه‌های تخصصی از جمله سوابق صادقی فر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز