خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران:

از بازنشستگان برای شرکت در مسابقات ورزشی دعوت می‌کنیم

از بازنشستگان برای شرکت در مسابقات ورزشی دعوت می‌کنیم
کد خبر : ۱۵۳۷۷۴۶

دهقان کیا گفت: کلیه بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی با شرط سنی حداقل ۴۲ سال برای خانم‌ها و ۵۰ سال برای آقایان مجاز به شرکت در مسابقات ورزشی بازنشستگان هستند.

 به گزارش ایلنا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در تهران را به شرکت در مسابقات ورزشی بازنشستگان دعوت کرد.

علی دهقان کیا گفت: ثبت نام مسابقات ورزشی بازنشستگان تأمین اجتماعی در قالب طرح مرشدان از ۲۶ شهریور ماه آغاز شده و با استقبال خوبی از سوی بازنشستگان همراه بوه است. آخرین مهلت ثبت نام روز شنبه ۱۴ مهر ماه است و از همه بازنشستگان و مستمری بگیران دعوت می‌کنیم که در این رویداد بزرگ ورزشی ثبت نام کنند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران ادامه داد: کلیه بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی با شرط سنی حداقل ۴۲ سال برای خانم‌ها و ۵۰ سال برای آقایان مجاز به شرکت در این مسابقات هستند. بازنشستگان پیش از موعد، از کار افتادگان کلی، بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور و همسران و فرزندان بازمانده در صورت داشتن شرایط سنی مذکور مجاز به شرکت در مسابقات هستند.

وی افزود: در المپیاد ورزشی بازنشستگان سال جاری خانم‌ها در رشته‌های والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون و آقایان در رشته‌های فوتسال، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی به رقابت می‌پردازند و هر ورزشکار تنها در یک رشته ورزشی مجاز به ثبت نام خواهد بود.

دهقان‌کیا با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان به صورت غیرحضوری از طریق مراجعه به تارنمای سازمان تامین اجتماعی به آدرس www.tamin.ir انجام می‌شود، افزود: مرحله مقدماتی مسابقات ورزشی بازنشستگان در تهران در اواخر مهر و اوایل آبان برگزار می‌شود و برندگان این رقابت‌ها در المپیاد کشوری بازنشستگان و مستمری بگیران شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز