خبرگزاری کار ایران

پیام سازمان تأمین‌اجتماعی در پی شهادت حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله

پیام سازمان تأمین‌اجتماعی در پی شهادت حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله
کد خبر : ۱۵۳۵۶۴۷

سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم خبیث و منحوس صهیونیستی، شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پی شهادت رهبر شجاع و مجاهد جریان مقاومت اسلامی، شهید حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله رحمه‌الله علیه، سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم خبیث و منحوس صهیونیستی، شهادت این رهبر مجاهد جریان مقاومت اسلامی و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت را تبریک و تسلیت گفت.

 

متن کامل پیام سازمان تأمین‌اجتماعی در پی این حادثه جانسوز به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا، بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
و هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند!
بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند

خبر شهادت فرمانده بزرگ، شجاع، مومن و مجاهد جریان مقاومت اسلامی و دبیرکل حزب‌الله لبنان، شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت به دست رژیم خونخوار و منحوس صهیونیستی موجب تأثر عمیق عموم آزادی‌خواهان، ملت مقاوم ایران و دوست‌داران مکتب مقاومت شد. مکتبی که شهادت، در آن اجر و پاداشی است برای مجاهدانی که مخلصانه در مسیر حق استقامت دارند. مکتبی که پیامبران آن شهیدند؛ امامان آن شهیدند، رهبران آن شهیدند و برای بزرگ‌مردی چون سید نصرالله و یاران شهیدش که عمر بابرکت خود را با شجاعت در میدان مبارزه حق علیه باطل و دفاع از مظلومان گذارند؛ چه سرنوشتی را می‌توان مبارک‌تر از شهادتی دانست که به دست خبیث‌ترین افراد تاریخ صورت پذیرفته است.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که پس از شکست مفتضحانه در عملیات طوفان‌الاقصی و کشتار کور زنان و کودکان و افراد بی‌گناه و عیان شدن خوی توحش خود برای جهانیان، اینک به ترور رهبران و سرداران جبهه مقاومت روی آورده تا به زعم باطل خود، با ریختن خون پاک عزیزترین مجاهدان جبهه مقاومت، نور الهی حق را خاموش و بقای خود را دنبال کند؛ غافل از آنکه میراث سرخ شهادت همچنان که در طول تاریخ و به خون‌بهای عزیزان و مقربان الهی، موجب ثبات و پایداری بیشتر جریان حق شده، مطابق وعده الهی به بارورتر شدن شجره طیبه‌ی حق و حقیقت منجر خواهد شد که وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُون.

رژیم سفاک صهیونیستی که در کمتر از یک سال از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی بیش از ۴۰ هزار کودک و زن و مرد فلسطینی را در نوار غزه به خاک و خون کشیده است، به فرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به دنبال اجرای همان سیاست حماقت‌آمیز در لبنان است؛ غافل از اینکه بسیار کوچکتر از آن است که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه مهمی وارد کند.

اکنون نیز شهادت رهبر شجاع و دبیرکل حزب‌الله، سردار سرافراز جبهه مقاومت سید حسن نصرالله که قریب به سی سال در مسیر مجاهدت الهی، عامل حرکت‌های بزرگی نظیر آزادی لبنان در سال ۲۰۰۰ تا پیروزی الهی و پایدار در سال ۲۰۰۶ تا حمایت قهرمانانه از مردم مظلوم فلسطین و غزه بود، خون تازه‌ای در رگ‌های جریان بزرگ مقاومت در تاریخ و منطقه خواهد بود.

سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تبریک و تسلیت این شهادت جانسوز به محضر مبارک ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، مجاهدین جریان مقاومت، مردم صبور و مبارز لبنان و همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور مجاهد شهید حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن نصرالله و شهدای همراه ایشان؛ از خداوند متعال برای ایشان و همه شهدای مقاومت علو درجات را مسئلت میکند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز