خبرگزاری کار ایران

مرگ و مصدومیت ۸ کارگر در پنج حادثه شغلی

مرگ و مصدومیت ۸ کارگر در پنج حادثه شغلی
کد خبر : ۱۵۲۶۵۲۱

طی سه روز گذشته، ۸ کارگر در پنج حادثه جداگانه شغلی در استان‌های بوشهر، تهران، اصفهان، فارس و آذربایجان شرقی کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایلنا، در حادثه اول که روز ۱۴ شهریور در پروژه سد دشت پلنگ شهستان دشتی در بوشهر رخ داد، یک کارگر حین کار بر اثر ریزش آوار بر روی سرش جان خود را از دست داد.

سید اسماعیل جعفری (رییس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتی) با تشریح این حادثه گفت: در پی این اتفاق که در کارگاه سد دشت پلنگ شهستان دشتی به دنبال رعایت نشدن موارد ایمنی در محیط کار رخ داده، یک کارگر به دلیل جراحت سنگین و ضربه شدید وارد شده از ریزش آوار در محل جان خود را از دست دادند.

اما در حادثه دیگر که بازهم درروز ۱۴ شهریور ماه رخ داد، ۳کارگر یک کارگاه ساختمانی حین استراحت در محل اقامت گاه خود در یک کانکس در محله حصارک پایین نسیم شهرتهران بر اثر انفجار سیلند گاز دچار حادثه سوختگی شدند.

گفته می‌شود مصدومان با استفاده از آمبولانس‌های هوایی به بیمارستان مطهری تهران منتقل شدند تا تحت درمان‌های تخصصی قرار گیرند.

در عین حال در حادثه سوم که بازهم در روز چهاردهم شهریور ماه رخ داده است، یک کارگر شاغل در واحد تاسیسات بیمارستانی در شیراز بر اثر گیر افتادن درطبقات دستگاه بالابر جان خود را از دست می‌دهد.

همچنین در حادثه چهارم که روز ۱۵ شهریور ماه در یک کارگاه ساختمانی در خیابان القلندیس شهر سردرود استان آذربایجان شرقی رخ داد، یک کارگر حدود ۲۶ساله جان خود را از دست داد و کارگر دیگری با ۲۸ سال سن بیمارستان شهید محلاتی تبریز منتقل شد.

اما در حادثه پنجم که زمان آن به روز (۱۶ شهریور ماه) مربوط می‌شود، یک کارگر پیمانکاری شاغل در آبفای شاهین شهر اصفهان حین کار تعمیرات لوله بر اثر ریزش آوار خاک به شدت مصدوم شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز