خبرگزاری کار ایران

استمداد ساکنان مسکن مهر نجف‌آباد شهر یاسوج از مسئولان: به ما کمک کنید

استمداد ساکنان مسکن مهر نجف‌آباد شهر یاسوج از مسئولان: به ما کمک کنید
کد خبر : ۱۵۲۴۸۳۷

خانواده‌های کارگری که در مسکن مهر نجف‌آباد شهر یاسوج ساکن هستند، از مسئولان برای برطرف نمودن مشکلات ساکنین این مجتمع‌های کارگرنشین درخواست استمداد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خانواده‌های کارگری که در مسکن مهر نجف‌آباد شهر یاسوج ساکن هستند، از ادامه مشکلات خود خبر دادند. این کارگران از مسئولان خواستند با ورود به مشکلات این مجتمع‌های مسکونی برای برطرف کردن آن به ساکنین کمک کنند.

ساکنین مجتمع‌های مسکونی شهر نجف آباد یاسوج  به ایلنا گفتند: سالهاست عملیات ساخت و ساز پروژه مسکن مهر نجف آباد یاسوج به اتمام رسیده و خانوارهای کارگری بدون داشتن امکانات رفاهی به زندگی در اینجا ادامه می‌دهند.

آن‌ها با بیان اینکه  بابت ساخت، مالکیت و سکونت در این واحدهای مسکونی هزینه  بسیارکرده‌اند، افزودند: آنچه از زمان آغاز سکونت موجب نگرانی و بروز مشکلات برای همه ما شده است، استفاده از مصالح ساختمانی غیراستاندارد و درجه پایین در ساخت برخی پروژه مسکن مهر نجف آباد است که تاکنون باعث نشست فضای حاشیه اطراف ساختمان‌ها، ترک برداشتن برخی از دیوارهای پروژه شده است.

این ساکنین با بیان اینکه وضعیت پروژه مسکن مهر نجف‌آباد به علت نداشتن فضای سبز، کانال فاضلاب و زیرساخت استاندارد نامناسب است، در ادامه گفتند: نواقص زیادی در ساخت این مسکن‌ها که ناشی از عملکرد بد پیمانکاران است وجود دارد که بیانگر عدم نظارت مسئولان بر عملکرد پیمانکار در زمان ساخت است.

بنا به گفته آنها با وجود پیگیری‌های زیاد اهالی مسکن مهر نجف‌آباد، هنوز مسئولان مربوطه پاسخ قانع‌کننده‌ای در خصوص مشکلات به وجود آمده، ارائه نکرده‌اند. این در حالی است که نبود زیرساخت‌ها از جمله وضعیت بد آسفالت منطقه، وضعیت جدول کشی ورودی مسکن مهر و فاضلاب‌های رها شده در خیابانها و حاشیه‌ها که باعث شده بوی بسیار بدی به مشام ساکنین و رهگذران می‌رسد. در عین حال نبود حمل و نقل عمومی و پرسه زدن شبانه برخی اراذل و اوباش امنیت ساکنین را تهدید می‌کند.

یکی از اهالی مسکن مهر نجف آباد یاسوج در مورد محل زندگی خود می‌گوید: ما بارها خواستیم این محل را ترک کنیم و به جای دیگری برویم ولی نه برای اینجا مشتری پیدا می‌شود و نه اینکه توان مالی برایجابجایی داریم زیرا هرچه داشتیم را برای همین سقف بالای سر دادیم.

وی افزود: از مسئولان می‌خواهیم برای ارزیابی صحت اعتراض‌های موجود هم که شده از برخی مجتمع‌ها بازدیدی به عمل آورده و از نزدیک در جریان مشکلات ما قرار گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز