خبرگزاری کار ایران

تقاضای کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور از مجلس برای رای اعتماد به «میدری»

تقاضای کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور  از مجلس برای رای اعتماد به «میدری»
کد خبر : ۱۵۱۹۲۴۹

تشکل بزرگ کارگران ساختمانی کشور از احمد میدری برای تصدی پست وزارت کار حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی کشور با انتشار بیانیه‌ای خطاب به مردم و نمایندگان مجلس، از احمد میدری حمایت و خواستار رای اعتماد مجلس به او شدند. 

متن این بیانیه به شرح ذیل است: 

به استحضار می‌رساند جناب آقای دکتر احمد میدری که به عنوان کاندید تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس محترم جهت اخذ رای اعتماد معرفی شده‌اند، اقتصاددانی عالم، معتقد به اصول عدالت خواهانه و دارای سوابق اجرایی منطبق با شرح وظایف وزارت مذکور هستند. 

با توجه به فعالیت‌های ایشان در دوره تصدی معاونت رفاه اجتماعی، شاهد تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های ایشان جهت اجرای دقیق قانون حق بیمه کارگران ساختمانی و همکاری گسترده‌ای با انجمن‌های مرتبط با کارگران ساختمانی برای جلوگیری از تضییع حق کارگران زحمتکش و شریف ساختمانی بودیم. 

از آنجایی‌که یکی از بزرگترین دغدغه‌های کارگران ساختمانی و انجمنهای صنفی مربوطه ارائه بیمه تامین اجتماعی به همه ذی‌نفعان با رعایت اصل عدالت و دقت است، حمایت خود را از ایشان اعلام نموده و از نمایندگان محترم مجلس نیز خواهشندیم، با درنظر گرفتن شایستگی‌های علمی، تخصصی، فردی و با عنایت به صداقت، پاکدستی، کاردانی و سلامت نفس ایشان با رای حداکثری و مثبت در راهیابی ایشان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مساعدت لازم مبذول نمایید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز