خبرگزاری کار ایران

اعتراض کادر درمان در ایالت کالیفرنیای آمریکا به کمبود نیرو

اعتراض کادر درمان در ایالت کالیفرنیای آمریکا به کمبود نیرو
کد خبر : ۱۵۱۱۵۱۹

کادر درمان شهر سن لوئیس مطالبات و نگرانی‌های اصلی خود را تعداد ناکافی کارکنان، دستمزدها و مزایای حقوقی بخش درمان عنوان می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری حوزه اجتماعی SBC آمریکا، تعدادی از کارکنان بیمارستان‌های ایالت کالیفرنیای آمریکا نسبت به شرایط شغلی خود با تحصن در مقابل دفتر بهداشت این ایالت در سن لوئیس، اعتراض خود را به گوش مقامات ایالتی رساندند. 

کادر درمان در سن لوئیس واقع در ایالت کالیفرنیا اولین دور از اعتراضات خود را انجام دادند و در صفوفی زیر سایبان تجمع کردند. 

تحصن روز سه شنبه از ظهر در پیاده روهای مقابل سیرا ویستا در سن لوئیس برگزار شد و روی پلاکاردها عبارت «بیماران ما نیازمند کادر درمان بیشتر» درج شده بود. 

کیمبرلی اونسون، متخصص جراحی عمومی بیمارستان سیرا ویستا، در حاشیه این تجمع گفت: «ما امروز در اینجا هستیم و برای بیماران و تعداد کارکنان خود می‌جنگیم. امروز، در طول اعتصاب برای این است که صدای ما شنیده شود. تعداد ما برای پاسخگویی به بیماران کافی نیست.» 

مدیران بیمارستانی شهر سن لوئیس درحال مذاکره با نمایندگان پرسنل بیمارستانی (حدود ۴۰۰ کادر درمان) این شهر هستند تا بتوانند مطالبات آن‌ها برای افزایش تعداد نیروی جذب شده و کاهش فشار کاری روی تعداد کم نیروی بیمارستانی را جامه عمل بپوشانند. 

کادر درمان شهر سن لوئیس مطالبات و نگرانی‌های اصلی خود را تعداد کارکنان، دستمزدها و مزایای حقوقی بخش درمان معرفی می‌کنند. 

یکی از کادرهای بیمارستانی به SBC می‌گوید: «استرس ناشی از کمبود شدید پرسنل درمانی، باعث می‌شود کیفیت خدمات ما به بیماران کاهش یابد. این درحالی است که از نظر معیشتی کارکنان حمایت نمی‌شوند. این استرس روی سلامتی ما تأثیر می‌گذارد و سپس ما بیمار می‌شویم، و بعد چه کسی باقی می‌ماند تا بیماران را درمان کند؟ ما تعداد شگفت‌آور و بالایی از مراجعین و بیماران را داریم. نیروهای ما نمی‌توانند مرخصی بگیرند!»

کارکنان بیمارستان‌های کالیفرنیا همواره به چالش کمبود اختصاص بودجه کمکی به بیمارستان‌های خصوصی و خیریه‌ای این ایالت برای افزایش پرسنل و استخدام نیرو تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز