خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حزب اسلامی کار:

«محجوب» گزینه نهایی حزب اسلامی کار برای وزارت کار است

«محجوب» گزینه نهایی حزب اسلامی کار برای وزارت کار است
کد خبر : ۱۵۰۸۲۸۰

سخنگوی حزب اسلامی کار با برشمردن ویژگی‌های علیرضا محجوب اظهار کرد: آقای محجوب فردی دلسوز برای جامعه کارگری است.

سخنگوی حزب اسلامی کار درخصوص گزینه پیشنهادی این حزب برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار ایلنا گفت: درپی فراخوان رئیس جمهور منتخب برای معرفی فردی توانمند از جامعه کار و تولید برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین پیشنهاد شورای سیاسی حزب اسلامی کار، روز دوشنبه اول مردادماه ۱۴۰۳ جلسه شورای مرکزی حزب با حضور اعضا برگزار و به اتفاق آرا جناب آقای علیرضا محجوب به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جناب آقای دکتر پزشکیان معرفی شدند.

سخنگوی حزب اسلامی کار با برشمردن ویژگی‌های علیرضا محجوب اظهار کرد: آقای محجوب فردی دلسوز برای جامعه کارگری است. در عین حالی که برخاسته از طبقه کارگر است اما ارتباط بسیار گرم و دوستانه‌ای با جامعه کارفرمایی کشور در طول بیش از ۴ دهه گذشته داشته است. علیرضامحجوب از مبارزان جریانات کارگری سال‌های قبل از انقلاب و عضو شورای مرکزی حزب جمهوری بوده‌اند.

محمد نیشابوری در خصوص سمت‌های مختلف و فعالیت‌های علیرضا محجوب در طول بیش از ۴ دهه گذشته گفت: ایشان مشاور عالی نخست وزیر در حوزه کار و کارگر بودند و هم اکنون نیز دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی (کنفدراسیون عالی کارگران ایران) هستند. همچنین آقای محجوب در چهار دهه گذشته بی‌وقفه مسائل مربوط به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را از مجلس و خانه کارگر دنبال کرده و بیشتر وزرایی که در وزارت کار وزیر بوده‌اند همواره از مشورت‌ها و راهنمایی‌های وی در مسائل کارگری، کارفرمایی، اقتصادی و بنگاهداری، تامین اجتماعی و بهزیستی بهره برده‌اند. آقای محجوب از اساتید دانشگاه و عضو هیئت رئیسه و قائم مقام اتحادیه جهانی کارگران هستند. ایشان همچنین در ۶ دوره حضور در مجلس رئیس فراکسیون کارگری و عضو موثر کمیسیون اجتماعی مجلس بوده است.

سخنگوی حزب اسلامی کار در پایان به برخی از وجوه شخصیتی علیرضا محجوب اشاره کرد و افزود: فروتنی، پاکدستی، پایبندی اخلاقی و دینی به فعالیت تشکیلاتی و کارجمعی، خلق و خوی تعاملی با همه شرکای اجتماعی و ذینفعان حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ویژگی‌های بارز شخصیت این چهره کارگری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز