خبرگزاری کار ایران

علوی نژاد:

شرایط زندگی برای کارگران به اوج وخامت رسیده/ مسئولان بالادست صدای ما را بشنوید!

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۰۵۶

رئیس مجمع نمایندگان کارگران مازندران با بیان اینکه تورم و شرایط زندگی برای کارگران به اوج وخامت رسیده است.گفت:با شعار و بازی با احساسات مردم کار به جایی نمی رسد و امیدواریم مسئولین دلشان به حال کارگران بسوزد و درصدد رفع مشکلات و بهبود معیشت این قشر شریف بر آیند.

به گزارش ایلنا از مازندران،علوی نژاد رئیس مجمع نمایندگان کارگران مازندران در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر ضمن تبریک به جامعه کارگری که در سنگر تولید و کار هستند و همچنین بازنشستگان گفت: این روزها حال کارگران مساعد نیست ‌امروز به عنوان روز تاریخی کارگر ثبت شده در تقویم جهانی روز کسانی است که از قشر مظلوم به معنای واقعی هستند.

علوی نژاد گفت: متاسفانه بعد از ۴۵ سال انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم کارگران به سختی گذران زندگی میکنند در صورتیکه چرخ تولید و اقتصاد جامعه به دست کارگران می چرخد .

وی به بد اخلاقی و نامهربانی در خصوص افزایش حقوق و دستمزد کارگران اشاره کرد و بیان داشت: این اقدامات تا کی ادامه خواهد داشت. شورای عالی کار بالاترین مقام برای افزایش حقوق کارگران بدون امضا کارگران افزایش حقوقی که مورد رضایت کارگران نبود را اعمال کرد. آن هم در شرایطی که تورم و شرایط زندگی برای کارگران به اوج وخامت رسیده است.

علوی نژاد گفت: ما هم نماینده شما در استان و کشور هستیم و به عنوان وکیل مدافع شما حرف میزنیم و حکم اجرایی نداریم. مسئولین بالا دست صدای ما را بشنوید، با شعار و بازی با احساسات مردم کار به جایی نمی رسد و امیدواریم مسئولین دلشان به حال کارگران بسوزد و درصدد رفع مشکلات و بهبود معیشت این قشر شریف بر آیند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز