خبرگزاری کار ایران

تداوم اعتراض کارگران کاغذپارس: «تغییر قرار داد» مطالبه اصلی ما است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۷۴۸

شماری از کارگران «کاغذسازی پارس» در ادامه اعتراضات هفته گذشته، امروز نیز اعتراض صنفی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران «کاغذسازی پارس» در انتقاد به بی‌توجهی کارفرما به وضعیت مطالبات خود، در ادامه اعتراضات هفته گذشته، صبح امروز شنبه (۸فروردین ماه) مقابل ساختمان فرمانداری شوش تجمع کردند.

یکی از کارگران شرکت «کاغذسازی پارس» گفت: بعد از گذشت چند روز اعتراض صنفی برای وصول مطالبات، علارغم دادن وعده از سوی مسئولان، هنوز مشکلاتمان مرتفع نشده است.

او گفت: تبعیض و نابرابری از لحاظ دستمزد، حقوق و مزایا و پاداش اندک در نتیجه حضور شرکت‌های پیمانکاری تامین نیرو در این واحد تولیدی، مشکلات خانوادگی و معیشتی زیادی برای کارگران این واحد به وجود آورده است.

او با بیان اینکه خواستار حذف پیمانکار و نزدیک کردن حقوق کارگران کارخانه به دیگر شرکت‌های منطقه هستیم، گفت: چندین سال است ما کارگران شرکت کاغذ پارس، درخواست رفع تبعیض و بهبود وضعیت شغلی و مزایای دریافتی داریم اما تغییری در شرایط شغلی و مزایای دریافتی ما در نتیجه حضور پیمانکاران ایجاد نمی‌شود.

به گفته وی؛ سطح حقوق کارگران شاغل در کاغذ پارس به نسبت کارگرانی که در سایر کارخانه‌های تولیدکننده در منطقه هماننند کشت وصنعت هفت تپه فعالیت دارند، پایین‌تر است.

این کارگر گفت: طی هفته گذشته چند روز اعتراض صنفی برگزار کردیم. در تجمع روز پنجشنبه؛ کارفرما وعده تغییر قرار داد کارگران را برای پایان دادن به اعتراضات داد اما از آنجا که هنوز اقدامی انجام نشده، ناچار به مطالبه‌گری‌های خود ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز