خبرگزاری کار ایران

دیدار کارگران نمونه کشور با وزیر کار

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۱۲۹

نشست هم‌اندیشی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با منتخبین سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست هم‌اندیشی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با منتخبین سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه برگزار شد.

در این نشست، منتخبین سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه همزمان با اولین روز از هفته کارگر با «سیدصولت مرتضوی» دیدار کردند و دیدگاه‌ها، چالش‌ها و ظرفیت‌های خود را با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان گذاشتند.

راه‌اندازیِ مرکز حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید راه‌اندازی می‌شود

محمد چکشیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به برگزاری سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان، اظهار داشت: در این دوره از جشنواره ۵۰ هزار نخبه جامعه کار و تولید شناسایی شدند که ۲۶ نفر از آنان به عنوان برترین‌های کشوری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته برای ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان کار و تولید کشور، افزود:  جهت تحقق منویات و تأکید امروز مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران، مرکز حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید در کشور راه‌اندازی می‌شود.

چکشیان گفت: برگزیدگان امسال علاوه بر تقدیر ویژه ریاست‌جمهوری مورد حمایت ویژه دولت قرار می‌گیرند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه باید مولفه‌های فرهنگ کار را به جامعه کار و تولید و جوانان معرفی کنیم، بیان کرد: الگوسازی از کارگران نمونه در جهت تقویت فرهنگ کار در کشور دنبال می‌شود.

وی افزود: ترویج مولفه های فرهنگ کار مانند منزلت کار، وجدان کاری، اتقان کاری و مسئولیت پذیری در دستور کار ستاد نهضت ملی ارتقاء فرهنگ کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز