خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر گرگان تاکید کرد:

ضرورت تعامل خانه کارگر با تشکل‌ها و نهادها برای ترویج دیدگاه‌های تشکیلات

ضرورت تعامل خانه کارگر با تشکل‌ها و نهادها برای ترویج دیدگاه‌های تشکیلات
کد خبر : ۱۴۳۸۹۷۷

غلامرضا طالبا گفت: در رابطه با خانه کارگر شهر گرگان باید بگوییم که ما رابطه خوبی با سایر تشکل‌ها داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست اردوی یک روزه دبیران هیات‌های اجرایی خانه‌های کارگر استان‌های شمالی کشور صبح روز پنجشنبه (۲۸ دی ماه) در محل خانه کارگر محل دفتر بهزیستی شهر بابلسر با حضور دبیران اجرایی استان‌های شمالی، حسن صادقی معاون دبیرکل و تنی چند از مدیران و اعضای خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. 

در این نشست یک روزه، غلامرضا طالبا (دبیر اجرایی خانه کارگر گرگان) با اشاره به اینکه در مجموعه خانه کارگرهای شمال کشور همکاری خوبی با سایر تشکلات مانند کانون بازنشستگان صورت می‌گیرد، گفت: در رابطه با خانه کارگر شهر گرگان باید بگوییم که ما رابطه خوبی با سایر تشکل‌ها داریم. برای مثال جا دارد از کانون شهر گرگان تشکر کنیم که با ما همکاری می‌کنند. 

وی افزود: این ارتباط با سایر تشکل‌ها و جریانات نیز هست. برای مثال اخیرا ما در استان یک جلسه بزرگ ۲۰۰ نفره با مدیران سازمان بسیج کارگری کشور و شخص آقای الله بداشتی فرماندهی این سازمان داشتیم که دیدگاه‌های خوبی در قیاس با مدیران گذشته این مجموعه داشتند و می‌توان با ایشان همکاری داشت. آقای الله بداشتی در جلسه تخصصی که پیرامون افزایش حقوق بازنشستگان مطرح بود، این پیشنهاد را داشتند که اگر دولت می‌خواهد در شرایط تورم ۴۰ درصدی حقوق را ۲۵ درصد اضافه کند، مابقی این فاصله را باید به کارگران بن‌کارت خرید کالا بدهد که این دیدگاه نسبت به مقامات دولتی و رئیس قبلی بسیج کارگری کشور بهتر بود. 

طالبا تاکید کرد: فرمانده قبلی سازمان بسیج کارگری کشور که اکنون معاون روابط کار است، وقتی انتقاد ما در جمع نمایندگان مجلس استان را پیرامون بحث تعیین مزد ۱۴۰۲ شنید، بر ما خرده گرفت و سخن مرا قطع کرد که چرا به دیوان عدالت اداری شکایت کردید و دیدید که در نهایت کاری از دست دیوان نیز بر نیامد! اما همان زمان نمایندگان مجلس و مسئولین دیگر بر ایشان عتاب کردند که بنده از فعالان کارگری انقلابی و ارزشی و با سابقه کشور هستند و برخورد شما صحیح نیست. ما این اعتبار را البته از طریق تعامل خود با همه مسئولان و نهادها بدست آوردیم و امیدواریم در همکاری با مسئولان و فعالان سایر تشکل‌ها و نهادها از دیدگاه‌هایی مشابه آقای الله بداشتی در تغییر دیدگاه دولت‌ها و ارگان‌ها کمک بگیریم و تعاملات خود را گسترش دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز