خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت کار:

مهارت‌آموزی مهم‌ترین راه ایجاد اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۰۶۹

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار با تأکید بر اینکه آموزش‌های فنی و مهارت‌آموزی مهم‌ترین راه ایجاد اشتغال است، گفت: سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای رسالت مهم و تأثیرگذاری در این بخش دارد.

به گزارش ایلنا، محمود کریمی‌بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آموزش‌های مهارتی متناسب با بازار کار و در راستای اشتغال متقاضیان باید ارائه شود.

وی افزود: نیازسنجی مراکز آموزشی در جهت تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر با توجه به نیاز بازارهای کار، نوعی سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی دارای مهارت است. به این ترتیب نیاز واحدهای اقتصادی به کارجوی ماهر رفع شده و اشتغال رونق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به مردم، تلاش برای گسترش آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای، توسعه مراکز مردمی برای این آموزش‌ها و کمک به آموزش اشتغال خانگی و چرخه کامل آموزش‌ها که منجر به اثرگذاری در بخش‌های تولید و خدمات می‌شود، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار ادامه داد: تمام تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمک به ارتقای سطح آموزش‌ها، به‌روز کردن تجهیزات و همچنین حمایت از افرادی که آموزش‌های مهارتی را در این مراکز دیده‌اند با پرداخت تسهیلات و دیگر امکانات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز