خبرگزاری کار ایران

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:

پاسخ به بیش از ۴۷هزار تماس در مرکز پاسخگویی تلفنی/ عدم دریافت وام و بیمه تکمیلی بیشترین سوال بازنشستگان

پاسخ به بیش از ۴۷هزار تماس در مرکز پاسخگویی تلفنی/ عدم دریافت وام و بیمه تکمیلی بیشترین سوال بازنشستگان
کد خبر : ۱۳۸۱۳۲۳

مطالعه موضوعی سوالات مطرح شده با سامانه ۲۵۰۰ صندوق بازنشستگی کشوری نشان می‌دهد بیشترین موضوع مورد سوال مخاطبان زمان واریز وام ضروری/مرحله وام با شماره تماس ۲۵۰۰ حدود ۶۷۷۶ مورد است.

به گزارش ایلنا، تعداد تماس های ورودی سامانه پاسخگویی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری در ماه گذشته (خرداد ۱۴۰۲) ۵۴۰۱۲ تماس بوده است.
مطالعه موضوعی سوالات مطرح شده با سامانه ۲۵۰۰ صندوق بازنشستگی کشوری نشان می‌دهد بیشترین موضوع مورد سوال مخاطبان زمان واریز وام ضروری/مرحله وام با شماره تماس ۲۵۰۰  حدود ۶۷۷۶ مورد است.

واریز حقوق با ۶۶۴۰ مورد تماس، زمان اعلام نتایج وام ضروری با ۶۱۰۵ مورد تماس، وام ازدواج با ۴۶۸۰ مورد تماس، زمان واریز حواله بیمه تکمیلی با ۳۰۸۱ مورد تماس، فیش حقوقی با ۲۸۱۷ مورد تماس و شرایط دریافت تسهیلات وام ضروری با ۲۳۸۱ مورد تماس بیشترین موضوعات مطرح شده توسط مخاطبان با سامانه مرکز پاسخگوی تلفنی در بازه زمانی تیرماه بوده است.

همچنین در نظرسنجی که در پایان تماس درباره میزان رضایت مخاطبان از نحوه پاسخ دهی اپراتور صورت می گیرد، ۸۵ درصد به چگونگی پاسخ دهی در تیرماه امتیاز عالی، ۸.۲ درصد امتیاز متوسط و ۶.۸ درصد امتیاز ضعیف داده‌‌اند. بر این اساس، میزان رضایت تماس گیرندگان با مرکز پاسخگوی ۲۵۰۰ در مقایسه با خردادماه، ۲ درصد رشد داشته است.

در گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، درباره میزان رضایت از پاسخگویی در ماه گذشته (خردادماه ۱۴۰۲) آمده است: ۸۳ درصد مخاطبان به پاسخ دهی امتیاز عالی، ۸.۴ درصد امتیاز متوسط و ۸.۷ درصد امتیاز ضعیف داده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز