خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم ضیافت نور در خانه کارگر/ یادی از اعضای درگذشته‌ی خانه کارگر

برگزاری مراسم ضیافت نور در خانه کارگر/ یادی از اعضای درگذشته‌ی خانه کارگر
کد خبر : ۱۲۱۴۱۸۹

مراسم ضیافت نور به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان در خانه کارگر با حضور علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) و حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم ضیافت نور به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان در خانه کارگر با حضور علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) و حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) برگزار شد. 

علیرضا محجوب در این مراسم ضمن بیان خاطره‌ای از مرحوم قاسمعلی میرزایی گفت: حدود ۴۱ سال پیش برای اولین بار با آقای میرزایی در شرکت پارس متال آشنا شدم. در آن زمان ایشان با هشیاری و دقت موضوعات کارگری را پیگیری می‌کردند. ایشان همچنین در اولین کانون شوراهای اسلامی کارخانجات حضور داشتند. 

محجوب با اشاره به حضور میرزایی در اداره کل سهام گفت: اداره کل سهام اداره‌ای تازه تاسیس بود و براساس مصوبه‌ی مجلس قرار بود ۳۳درصد از سهام کارخانجات به کارگران واگذار شود. مدیریت اداره‌ای که برای واگذاری سهام تعیین شده بود به آقای میرزایی محول شد و ایشان به خوبی از پسِ وظیفه‌ی خود برآمدند. ایشان سعی کردند با امانتداری سهام را به صاحبان خود برساند و در این راه بسیار تلاش کردند. 

دبیرکل خانه کارگر بیان کرد: موضوع واگذاری سهام به کارگران در آن دوران بسیار پرتنش بود اما آقای میرزایی با اخلاق و صبر خود این موضوع را به سرانجام رساندند. 

وی با اشاره به فعالیت میرزایی در مجموعه‌ی دانشگاه‌های علمی کاربردی گفت: مدیریت این مجموعه نیازمند ستادِ پرتوانی بود که ایشان کمک حال ما در اداره‌ی این ستاد بودند. 

محجوب گفت: ما هنوز فوتِ ایشان و همچنین همکار دیگرمان در خانه کارگر اراک، سرکار خانم آتش‌فراز، را باور نکرده‌ایم، اما باور داریم که گاهی حجت‌هایی در مرگ است که ما آن را درک نمی‌کنیم. از دست دادنِ آقای میرزایی نیز برای ما اینگونه بود؛ ما آن را درک نکردیم و نتوانستیم آن را بپذیریم اما ناچار به تسلیم در مقابل خواست خداوند هستیم. 

دبیرکل خانه کارگر در پایان ضمن یاد کردن از اعضای درگذشته‌ی خانه کارگر گفت: یاد این عزیزان در ذهن ما زنده خواهد ماند و از خداوند برای آن‌ها طلب رحمت و آمرزش داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز