خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیته فنی تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مقرر شد؛

تسهیلات ۵۰۰ میلیونی «تسکا» برای طرح‌های جدید و نوآور

تسهیلات ۵۰۰ میلیونی «تسکا» برای طرح‌های جدید و نوآور
کد خبر : ۱۱۵۱۰۷۲

در جلسه کمیته فنی تسهیلات صندوق کارآفرینی امید همدان بر تسهیل گری و رفع موانع طرح های جدید و نوآور جهت ایجاد اشتغال و تولید دانش بنیان تاکید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، احمد توصیفیان (مدیرکل کار این استان) در جلسه کمیته فنی تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با اشاره به شرایط پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید که در قالب توافقنامه فی ما بین معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود، گفت: این تسهیلات به طرحهای جدید و نوآور و یا طرح‌های موجود که با روش‌های نوآورانه با حفظ کیفیت قیمت را کاهش و یا با حفظ قیمت کیفیت محصول را افزایش می‌دهند و همچنین طرح‌های دارای مزیت نسبی استان، طرح‌های دانش بنیان و فناورانه و طرح‌های دارای بازار مناسب و افزایش حجم تقاضا و در نهایت طرح‌هایی که سبب ایجاد ارزش افزوده و ایجاد اشتغال می‌شوند پرداخت می‌شود. 

احمد توصیفیان تصریح کرد: تسهیلات تسکا تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد و بالاتر از ۵۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۰ درصد پرداخت می‌شود. همچنین حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات ۶۰ ماهه است. 

جلسه کمیته فنی تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان و محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان، محسن افروخته رئیس صندوق کارآفرینی امید، اصغر بیات رئیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان همدان و دیگر کارشناسان در پارک علم و فناوری برگزار شد. 

لازم به ذکر است این جلسه جهت بررسی به منظور تسریع اجرای درخواست متقاضیان و تسریع تسهیلات و رفع مشکلات متقاضیان در پارک علم و فناوری با همکاری صندوق کارآفرینی امید برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز