وصول بیمه و دریافت لیست در روزهای تعطیل چگونه است؟
ضوابط حضور کارکنان واحدهای وصول و دریافت لیست حق بیمه شعب تامین اجتماعی در تعطیلات اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، اعلام شد.
به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی فعالیتها و ادارات در روزهای دوشنبه بیست و پنجم، سه شنبه ۲۶ و شنبه سیام مرداد ماه سال ۱۴۰۰ و با عنایت به مصادف بودن ایام مزبور با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و همچنین بمنظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست و حق بیمه کارگاهها و کارفرمایان و احتساب سوابق بیمه شدگان، مقرر شده است تا همکاران مرتبط با دریافت لیست و وصول حق بیمه با تشخیص آن مدیریت و روسای شعب در ایام فوق الذکر به منظور پاسخگویی به کارفرمایان محترم تا پایان وقت اداری در محل کار خود حضور موثر داشته باشند.
بدیهی است علاوه بر افراد موصوف حضور روسای شعب (یا معاون بیمهای) و همچنین کارشناسان فناوری اطلاعات واحدهای اجرایی نیز دراین ایام ضروری است.