پاسخ به پرسشهای مستمری بگیران در مورد خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی ۱۹ بهمن پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان در مرکز ارتباطات تلفنی ۱۴۲۰هستند.
به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اکبر ربیع زاده روز یکشنبه ۱۹ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مرکز تلفنی ۱۴۲۰ حاضر خواهد بود و به سئوالات بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان در خصوص خدمات غیرحضوری سازمان به ویژه طرح ۳۰۷۰ پاسخ خواهد داد.
۳۰۷۰ طرح غیرحضوری کردن خدمات سازمان تامین اجتماعی است که از طریق آن ۳۰ خدمت مهم این سازمان به شیوه غیرحضوری و بدون مراجعه فیزیکی ارائه میشود و در نتیجه آن ۷۰ میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاریهای این سازمان کاهش مییابد. تاکنون ۲۱ خدمت از این طرح رونمایی شده است.