خبرگزاری کار ایران

سالاری تاکید کرد؛

پاسخگویی و آموزش خدمات غیرحضوری به مراجعه کنندگان

پاسخگویی و آموزش خدمات غیرحضوری به مراجعه کنندگان
کد خبر : ۱۰۰۴۵۲۴

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات غیرحضوری همراه با اطلاع رسانی و ارائه توضیحات کافی به مردم است و در صورت مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی نیز پیش‌بینی لازم برای پاسخگویی و آموزش مراجعه کنندگان در استفاده از خدمات غیرحضوری انجام شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه هفتگی زندگی با کرونا که به منظور بررسی اقدامات و برنامه‌های جاری این سازمان برای کنترل و کاهش عوارض بیماری کرونا برگزار شد، اظهار داشت: در بخش بیمه‌ای مهمترین اقدام ما در کاهش عوارض کرونا توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب تأمین اجتماعی است. 

وی افزود: با طرح ۳۰۷۰ روند بسیار خوبی برای توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب درحال انجام است و مطابق برنامه در هر هفته گام جدیدی در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری برمی‌داریم. 

سالاری از به کارگیری تمامی امکانات و ابزارهای مدیریتی برای پیشبرد خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی خبرداد و گفت: روند تغییرات و گذار سازمان از خدمات حضوری به غیرحضوری با جدیت بررسی و مطالعه می‌شود و انتظار می‌رود که به مرور و با روند قابل قبولی شاهد کاهش قابل توجه مراجعات حضوری و توسعه استفاده جامعه هدف از خدمات غیرحضوری باشیم. 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تداوم خدمت‌رسانی مراکز درمانی این سازمان به بیماران مبتلا به کرونا را از افتخارات این سازمان برشمرد و گفت: گزارش‌های هفتگی ما از میزان خدمت‌رسانی به این بیماران به مراجع ذیربط ارسال می‌شود و مراکز درمانی تأمین اجتماعی با تمام توان آماده خدمت هستند. 

سالاری از ارزیابی و بررسی مداوم نیازهای بیمارستان‌های تأمین اجتماعی برای خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: نیازهای تجهیزاتی بیمارستان‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود و اختیارات قانونی مورد نیاز نیز به مدیران استانی واگذار شده است. 

در این جلسه مدیران حوزه‌های مختلف سازمان تأمین اجتماعی نیز از اقدامات صورت گرفته برای کاهش عوارض کرونا و رفع نیازهای واحدهای اجرایی گزارش دادند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز