خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از ۱۵۳ طرح در شهرکرد

بهره برداری از ۱۵۳ طرح در شهرکرد
کد خبر : ۱۵۲۲۹۰۷

عملیات بهره‌برداری از ۱۵۳ طرح با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها در فرهنگسرای شهرکرد اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردها و خدمات مهم دولت و همچنین فرصتی برای افتتاح طرح‌های اجرا شده در یک‌سال گذشته است. کار میدانی و جهادی، وحدت، وفاق و همدلی زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت همه جانبه است.

وی با اشاره به فرمایشات محوری و ارزشمند رهبر معظم انقلاب در مراسم تنقیذ رییس‌جمهور افزود:

استفاده از ظرفیت داخلی، تاکید بر کار جهادی و وحدت و همدلی سه محور اصلی بیانات رهبر معظم انقلاب است که راهگشا و کلید گشایش گره‌های بزرگ در کشور است و این فرمایشات همیشگی هستند.

حیدری با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی، باهنر و شهید خدمت آیت الله رییسی گفت: دولت سیزدهم منشا خدمات بزرگ در کشور بود و رئیس‌جمهور شهید در راه خدمت به مردم جان خود را هدیه کرد و به خاطر کارهای جهادی، خالصانه و ارزشمندی که داشت، رهبر به ایشان لقب شهید خدمت را دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: حضور رئیس‌جمهور شهید در میدان و انجام بیش از ۵۰ سفر استانی نمونه بارز کار جهادی است که این سفرها مصوبات ارزشمندی داشت و نتیجه آن تکمیل تعداد قابل طرح‌های نیمه تمام بود که سال‌ها راکد بود.

وی افزود: نرخ بیکاری ما که یکی از معضلات استان بود که با کار جهادی ریئس جمهور شهید و شما خدمتگذاران عزیز کاهش پیدا کرد و به هشت رسیده است.

حیدری گفت: در استان دویست شرکت دانش بنیان سامان دهی شد و این نیز یک کار جهادی بزرگ است.

                                  بهره برداری از ۴۰۰ مسکن ملی در شهرستان شهرکرد

فرماندار شهرستان شهرکرد نیز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی متمرکز طرح‌های شهرستان شهرکرد گفت: از تعداد ۱۵۳ طرح ۸۱ طرح در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۷۲ طرح آغاز شد.

بهادر عبدالغنی افزود: برای انجام عملیات ساخت و تکمیل طرح‌های که بهره‌برداری شده بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی، محرومیت‌زدایی و اعتبارات توازن هزینه شده است.

وی بیان کرد: همزمان با هفته دولت امسال ۴۰۰ مسکن در طرح نهضت ملی در شهرستان شهرکرد بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز