خبرگزاری کار ایران

خبرنگاران در جهاد تبیین و امیدآفرینی نقش مهمی دارند

خبرنگاران در جهاد تبیین و امیدآفرینی نقش مهمی دارند
کد خبر : ۱۵۱۶۶۹۲

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران در جهاد تبیین و امیدآفرینی نقش مهم و اثر گذاری دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمد رضا محمدی روز دوشنبه در همایش "مدار امید" و تجلیل از خبرنگاران اظهارداشت: خبرنگاران مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

وی افزود: دشمن امروز تقوای رسانه‌ای را هدف قرار داده بدون اینکه حرمت انسان‌ها و آبروی انسان‌ها برای دشمن مهم باشد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک تکلیف است گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود بر این اصل تاکید داشتند که جهاد تبیین در مقابل تحریف است.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جهاد تبیین در عرصه خبر و پیام‌رسانی نیازمند عزم، اراده و انگیزه است که بتوان بر توان و امکانات دشمن غلبه کند تا با جهاد تبیین، تحریف خنثی شود.

وی با اشاره بر تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز مبانی و معارف اسلامی ضعیف بیان می‌شود و این امر باعث شده که دشمنان بر علیه انقلاب یارگیری و جبهه گیری کنند.

خبرنگاران راویان صدیق جامعه هستند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: خبرنگار حق را می بینند و حق را می گویند و همه می دانند که خبرنگاری یک شغل نیست، بلکه عشق است و هر روز روز خبرنگار است.

سردار علی‌محمد اکبری اظهارداشت: خبرنگار با وجدان تاریخ را درست می‌نویسد و از تحریف آن جلوگیری می‌کند و فرقی ندارد مسلمان باشد یا غیرمسلمان در حالیکه خبرنگار با ایمان فراتر از یک خبرنگار با وجدان است و حق را می‌شناسد، حق را می‌بیند و حق را می‌گوید.

وی افزود: خبرنگاران فراز و نشیب‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی را دیده‌اند و این مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز