خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرکرد:

آیت‌الله رئیسی الگویی برای تمام مدیران انقلابی بود

آیت‌الله رئیسی الگویی برای تمام مدیران انقلابی بود
کد خبر : ۱۴۸۷۹۰۲

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرکرد گفت: آیت‌الله رئیسی الگویی برای تمام مدیران انقلابی بود و مدیران در سطح ملی و استانی باید خدمت به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز در جلسه شورای اداری مدیران کل و مدیران روابط عمومی‌های استان اظهارداشت: آیت‌الله رئیسی فردی انقلابی، خدمتگزار و بااخلاص بود که خدمت به مردم کشور را با سفرهای استانی و با حضور در شهرستان‌های دور و نزدیک و به خصوص حضور در مناطق محروم، انجام می‌داد.

وی افزود: باید قدردان این شهید بزرگوار باشیم و راه شهید خدمت را با عزم راسخ و اراده مستحکم ادامه دهیم و نگذاریم از این راه نورانی کاسته شود و این حرکت کند شود.

حجت الاسلام نکو نام بیان کرد: اخلاص از شاخص‌ترین ویژگی‌های این رییس‌جمهور شهید بود که باعث شد خداوند به این بزرگمرد برکت ببخشد و شهادت را نصیب ایشان کرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور شهید خودش را وقف وظیفه کرده بود و به تکریم و خدمت بی‌منت به مردم می‌اندیشید و اخلاص داشت ادامه داد: آیت‌الله رئیسی، خادم مردم و الگویی برای تمام مدیران انقلابی بود و مدیران در سطح ملی و استانی باید خدمت به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

وی گفت: در دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری به عنوان یک استان محروم، کارهای بزرگی انجام شد و فعالیت‌های نیمه‌تمام به اتمام رسید که باید این کارها برجسته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد:با توجه به انتخابات پیش بدانیم که خیلی کار ها در پرتو فعالیت‌ و ریاست رییس جمهور شهید، انجام شد ه است و نباید بگذاریم این کارها مخدوش شود.

وی افزود: در این ایام انتخابات  افراد فرصت طلب  به دنبال کوچک جلوه دادن اقدامات دولت سیزدهم هستند و ما نباید اجازه دهیم این مساله اتفاق بیفتد و باید کارهای دولت تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز