خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

موانع طرح نهضت ملی مسکن در استان برطرف شود

موانع طرح نهضت ملی مسکن در استان  برطرف شود
کد خبر : ۱۳۱۷۹۳۴

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی موانع احداث مسکن را برطرف کنند، تا شاهد حرکت جهشی در ساخت مسکن در استان باشیم.

غلامعلی حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهرکرد اظهار داشت: اجرای طرح‌های هادی و ساخت مسکن در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر در حیطه اختیارات استان است باید به سرعت موانع طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری برطرف شود و به کار سرعت داده شود، طرح خودمالکیتی در احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی یادآور شد: زمین برای متقاضیان مسکن در شهرهای کوچک و روستاها تامین و برای ساخت در اختیار آن‌ها قرار داده شود، مشارکت مردمی در ساخت مسکن بسیار حائز اهمیت است، می توان سفت‌کاری مسکن را انجام داد و مرحله نازک‌کاری را به متقاضی واگذار کرد، این کار باعث سرعت در ساخت مسکن می شود.

حیدری بااشاره به اینکه تامین زیرساخت در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: در نوسازی مسکن‌های بافت فرسوده، انبوه‌سازی مورد توجه قرار گیرد و شهرداران در صدور پروانه ساخت همکاری لازم را داشته باشند، مراحل صدور پروانه کوتاه شود، همچنین نرخ مالیات ساخت نیز کاهش پیدا کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی موانع احداث مسکن را برطرف کنند، ادامه داد: انعقاد قرارداد در بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات سرعت داده شود، دستگاه‌های خدماتی باید ارائه خدمات را تسریع و موانع را برطرف کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز